петак, 27. септембар 2013.

Uradi sam : Plastični prsten inspirisan porcelanom !





-Poslednjih meseci uživam u razgledanju keramike, figurica i šoljica od porcelana, malih čajnika i tacnica za kolačiće ! Tako sam , slučajno, gomilajući isečke iz novina naletela na fotografiju prelepe bele šoljice sa plavim ružicama i automatski sam dobila ideju za ovaj post ! Setila sam se da imam taj veliki, zeleni, plastični prsten koji stoji na stalku za nakit ko zna od kada. Odlučila sam da ga upotrebim umesto da ga bacim !


-Ovakvo plastično prstenje koje izgleda kao staklo možete da naćete u bilo kojoj radnji sa bižuterijom ili Kineskoj radnji, jeftino je i ima ga u razni bojama i dezenima.





















-Za ovaj Uradi sam projekat su vam potrebni : 


-Da počnemo sa radom, lako je i brzo a izgleda super !


-Kad se osuši, obojite , a i ne morate, unutrašnjost prstena.


-Možete da izlepite i cvetiće ali meni se više dopalo da ih sama nacrtam, pa sam se odlučila da prilepim samo liske.



-Ne morate se preterano truditi da sve izgleda uredno. Ja sam tačkice ređala u formi cveta, ali sam malo mešala boje, prelazila tu i tamo da sve dobije malo abstraktniju formu. Opet po želji, naravno !

-Kada se sve dobro osuši pređite slojem bezbojnog laka i gotovi ste !























-Odvojila sam i nekoliko slika sa Pinteresta da vam posluže kao ideja za vaše prstenje. Pošaljite mi sliku na Facebook stranici ili preko e-maila sa vašim radovima. Stvarno bih volela da vidim šta ste napravili!
















5 коментара: