субота, 7. септембар 2013.

Jesenji dani... Moda i raspoloženje !




- Ne znam zašto ali me je baš uhvatilo jesenje raspoloženje ! Ja inače ne volim jesen i idem iz krajnosti u krajnost : ili +40 ili sneg do grla! Ali moram da priznam da obožavam onaj osećaj topline i udobnosti ispod ćebeta, uz knjigu i kakao dok napolju pada kiša! Znam da je stereotipno, ali taj osećaj je prosto topao i neprocenjiv.
- Danima moja glava viri iz časopisa, seckam i lepkam, pinujem i skrolujem na internetu i stvaram svoje malo, jesenje carstvo koje će pred kraj novembra da zaledi i pređe u zimski dvorac !
Posebnu čar jeseni daju i boje. Zlatne nijanse i "burgundy" boja. Taj slatki prelaz iz bordo u ljubičastu stvara u mojoj glavi milion kombinacija! Od šešira do farmerki i obuće od prevrnute kože! Divno! A tek lakovi za nokte i tamne usne koje meni, moram da priznam, nikako ne stoje!




-Modne piste najavljuju karo i tufne! Neka budu karo i tufne! Ne samo na odeći, već i na na kišobranu, washiju,parfemu, sveskama i maskama za telfon... Tačka do tačke!





-Još jedan trend čini  tzv. stackable rings ili tanko prstenje koje kombinujete. Ima divnih bilo da ih kupujete na komad, ili u setu!






-Pored nezaobilazne burgundy boje strani, modni magazini kažu da će mešavina roze i zlatne vladati na modnim detaljima ove jeseni!



-U kakvom ste vi rapoloženju, hvata li vas jesenje raspoloženje i kojim bojama je, van ovih sa modnih pista, obojena vaša jesen ?

7 коментара:

  1. Lep je post, sviđa mi se. Drago mi je što si se potrudila da nam dočaraš svoje jesenje raspoloženje, trendove ove sezone... Moram priznati da više volim DIY postove, ili one u kojima objašnjavaš kako šta napraviti. Sve u svemu, za blog imaš (Y) od mene. :)
    Potrudiću se za svaki post da ti napišem opširno mišljenje, poput ovog sad. :)
    P.S. Imam pitanje za tebe... Koje blogove na internetu posećuješ (ne moraju svi biti modni, ja obožavam i one o makeup-u)? I koje ''youtuberke'' gledaš (poput Bethany, na primer) ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Znam koliko svi volite DIY postove ali blog je mesovitog karaktera, Nada se da si videla moja dva DIY snimka ( http://www.youtube.com/channel/UCulCjcc5TL3x9VZyqnjaWNA ) Pratim dosta blogova a trenutno su mi omiljeni : The Glam and Glitter, Slurp- o -rama and cutensils, frashion by Marina,od stranih Dreaming in Blush a sto se tice you tube, isto gledam dosta njih a trenutno omiljeni: Anee or shine, Michelle Phan i Dulce Candy :D

      Избриши
  2. I dobro je što je mešovit, meni se, recimo, ovakvi postovi sviđaju više :-) A to je znak da umeš da zainteresuješ različite ljude :-)). Baš je lep post, a što se tiče mog jesenjeg raspoloženja- ono je iz godine u godinu zove - panika :-D, ovog puta posebno, jer konačno treba da spremim poslednji ispit na faksu. Međutim, pre toga idem kod mojih i tamo ćemo da beremo šipurke i neko suvo lišće i svašta nešto tako da su moje boje zlatna i bordo, naročito kad su odeća i obuća u pitanju:-) Svake jeseni imam želju da farbam kosu u riđe ali ima još ljudi oko mene pametnijih, pa me spreče :-D.

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala Tatjana, nadam se da ces dobro proci na ispitu. Inace i ja obozavam da sakupkjam i berem biljke, prosle godine sam i Grcke donela maslinovu grancicu i jos mi stoji u vazi, a letos sam ubrala granciu sipurka za istu tu vazicu.

    ОдговориИзбриши
  4. Srećan rodjendan, sve najlepše i da ti se sve želje ostvare. (: ♥

    ОдговориИзбриши