среда, 11. септембар 2013.

Organizacija i dekor : Potraga za mirišljavim svećama.




-Proteklih dana sam u svoju agendu upisivala mesta gde se mogu nabaviti mirišljave, aromatične sveće poput onih koje redovno nalazim na stranim sajtovima. Do sad sam ovakve sveće kod nas videla jedino kod Kineza a one se teško mogu nazvati " mirišljavim " svećama i neke Glade u lokalnoj parfimeriji. Te Glade-ove nisu loše ali ima malo mirisa i brzo se rasprodaju. Međutim na internetu sam videla da i Glade nudi veći izbor, samo ja nisam imala sreće da ih pronađem!













-Onda sam u Indian shopu / parfimeriji  u mom gradu  pronašla Amabra sveće (Sajt OVDE ). Odmah sam ih potražila na internetu i našla! To su sveće u koje ubacuju prirodne sastojke tipa štapića cimeta, zrnca kafe i sl. Moje divne drugarice su me "snimile" kako mirišem i razgledam sveće pa su mi jednu kupile za rođendan! U pitanju je višnja, ali definitivno ima dodatak nekog mlečnog mirisa! Obožavam je!



-Ne znam ni sama koliko sam puta kukala što Bath and Body works, Američka kompanija koja prodaje proizvode za kupanje, losione za telo, šampone , osveživače vazduha, sveće itd, ne šalje za Srbiju! Koliko samo stranih radnji ne šalje za Srbiju! Nisam željna kupki, gelova za tuširanje i sličnog jer toga na tonu ima i kod nas, u svim različitim mirisima i pakovanjima! Ono za čim vapim je dobra mirišljava sveća! Bath and body works prodaju toliko prelepih mirisa poput domaćih kolača, mint čokolade, vanile, maline, tropskih mirisa, mirisa lišća... Uz to prodaju i preslatke držače za sveće, uglavnom u skladu sa godišnjim dobom ili nekim praznikom!



-Još jedna kompanije je i Diamond candles. Ono što pored velikog izbora mirisa ove sveće čini posebnim je prsten unutar sveće. On se nalazi u zaštitnom pakovanju i oslobodićete ga posle nekoliko sati gorenja sveće! Prstenje se kreće u vrednosti od 10 do 5000 dolara. Prstenje je srebrne boje sa kamenčićem različite boje i dizajna na vrhu !
-Nedavno sam preko nekog snimka na You tube-u čula za Candles by Victoria ili Viktorijne sveće i oduševila sam se. U pitanju su ručno rađene , mirišljave sveće koje Viktrorija, po meni pretvara u umetnost! Ne samo da dobro mirišu, rekla bih iz opisa i ponude mirisa, već izgledaju prelepo i bile bi savršen poklon! Iskreno ja bih neke od njih pojela! (Pogledajte ponudu OVDE , oduševićete se )


-Potraga se nastavlja! Javite mi ako znate neku radnju ili sajt koji prodaje dobre mirišljave sveće!

18 коментара:

  1. Ja bih takođe kupila. Koliko otprilike koštaju?Gde ima da se kupe?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bath and Body works, diamond i Vicoria svece nemaju kod nas, niti njihovi sajtovi salju za Srbiju. Mozes da probas da narucis preko Ebaya ili Amazona, ali postarina je skupa. Ambra svece imas na njihovom sajtu tu su ti i cene i sve informacije , ostavila sam u tekstu link ! :D

      Избриши
    2. Nisam mislila na to. Nego uopste. Npr. knjizara,parfimerija...

      Избриши
    3. Parfimerije, kineske radnje, indian shopovi i marketi, za knjizare ne
      verujem, bar ja nisam videla. :)

      Избриши
    4. Drage dame ako i dalje zudite za svecama imam resenje za vas putem fb profila Komsinica iz Amerike nudi veliki izbor sveca od bath and body works do yankee candle,nadam se da sam vam pomogla cene su od 7 do 27e

      Избриши
    5. mozete li napisati ime posto bih volela da vidim ponudu :)

      Избриши
  2. A zasto ne pokusas sama da napravis mirisnu svecu?:-) Ima toliko tutorijala na tu temu :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam, gledala sam milion njih :D Problem je sto ne mogu da nadjem neko lepo etericno ulje.

      Избриши
    2. Raspitaj se po apotekama ili radnjama gde drže zdravu hranu :)

      Избриши
  3. Kako se zove radnja gde si kupila ? :D Bas mi treba jedna :D :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Radnja je u mom gradu, nije nijedna poznata, rec je lokalnoj parfimeriji. Imas u tekstu link Ambra sajta, pa mozes da narucis odatle :D

      Избриши
  4. Cula sam za Yankee Candle ima u Hrvatskoj da se kupi http://mirisprirode.com/
    Evo sajt :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cula sam i za Yankee svece, proveri cu, nadam se da je postarina iz Hrvatske nesto jeftinija nego iz Francuske, obzirom da je blize.

      Избриши
  5. Samo jedno pitanje gledala sam na You Tube-u Macbarbie07 i nisam bas zapamtila ime ali u jednom videu pominju neke svece valjda se zovu Jenki Kendls Neznam kako se pise pa da li snac da li ima kod nas?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imas u komentaru iznad. Katarina kaze da imaju da se kupe u Hrvatskoj :D Kod nas nazalost ne ! :(

      Избриши
  6. Ja OBOŽAVAM sveće u ovom i zimskom periodu. Sinoć sam malo tražila i našla ove divne sveće online http://www.artijana.com/artikal/18140-BRESKVA-MIRISNA-SVECA.html Imaaa puno mirisa i planiram da naručim nekoliko. <3
    Koji ti je omiljeni miris? :)

    www.tiarawannabe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mogu da se odlucim za jedan omiljeni, mozda nesto cokoladno. Sad sam kupila u Ita. yankee sa mirisom vanilla cupcake i salted caramel.

      Избриши
  7. https://www.facebook.com/komsinicaviki ova devojka vam moze nabaviti bilo sta iz Beth and Body Works ili Victoria Secret's :)

    ОдговориИзбриши