уторак, 3. септембар 2013.

Produženi Povratak u školske klupe : Organizacija školskih obaveza i učenje - " Tips and Tricks"




-Stigla je! Škola je stigla isuviše brzo! Odličila sam da napravim mali produžetak svojoj seriji za povratak u školu ovim postom!
Odkako sam krenula u srednju školu pametnije raspoređujem učenje i trudim se da budem organizovanija. Dobro, ne uspeva svaki put! Geogafija je kao stvorena za zapuštanje lekcija, barem u mom slučaju! Ali svi znamo da ne možemo da učimo samo ono što volimo, šteta, dan bi mi se svodio na istoriju, francuski i engleski !Nego da se vratimo na poentu ovoga posta!

- Zanimljivo je da imam planer u koji upisujem obaveze van škole, imam svešicu za blog a nemam školsku agendu! Razlog tome je taj što sve što treba da završim, domaći, neka lekcija i sl. moram da istaknem lepljivim papirićima po polici! Onako da mi lepo izbija oči!






-Volim da napravim sedmičnu listu stvari koje treba da završim, a posebno označim neki test ili odgovaranje! Tako imam uvid u sve i trudim se da ništa ne zapostavim! 

-Shvatila sam da je učenje mnogo lakše ako podvlačim, obeležavam, crtam strelice i pišem po marginama! Sa strane, pored teksta flomasterom napišem deo rečenice ili ključne reči za taj tekst koje mi služe da se podsetim pri obnavljanju! Korisni su i obeleživači stranica, lepljivi blokčići i markeri bez kojih ne mogu da živim jer lakše pamtim kad je nešto podvučeno u nekoj boji!




- Učenje, učenje i samo učenje! Da kako da ne! Kada učim daleko sam od računara,  a tv ne gledam tako da to nije opasnost! Komp je na sleep modu, telefon na stolu služi da se proveri sat i to je to, nema Instagrama! Koncetracija se ne održava sa uključenim  Instagramom ili chatom.
Znam da je pad koncetracije i volje za učenjem česta stvar ali probajte da se udaljite od stvari koje tome dodatno doprinose. Uzmite svesku sa lepim koricama, šarenu olovku ili markere u boji, zalepite na fasciklu neku sliku koja vam se dopada i koja vas inspiriše, kako bi ste uneli malo boje u monotoniju. Memo table su odlična stvar da se ništa ne zaboravi! (Pogledajte moj novi video)


-Možda najveći savet je da prvo završite ono što vam najteže ide! Na početku imam više elana i motivacije za učenje nego posle tri sata provedena pred knjigom! Lakše stvari idu brže, još ako volite predmet! Superiška!

-Pre nego što počnem sa učenjem volim da mi radni sto bude spreman i uredan a ne da gomilam sa hiljadu papira i knjiga. Rasčistim sto, sednem i pišem! Čitala sam da stvari kao što su mirišljave sveće, vaze sa cvećem, neka ukrasna figurica i sl. pozitivno utiču na psihu i pomažu pri učenju! Meni na mini polici koja je na stolu stoji okačen rajf sa ušima Minnie Mouse! Tako da sredite i ukrasite radni prostor !





-Nadam se da će vam neki od saveta poslužiti. Kod mene, barem dosada je ovaj režim, manje - više dobro funkcionisao!

5 коментара:

  1. Hvala na savetima, odoh sada da učim. :) <3

    www.tiarawannabe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Srećne vesti! Našli smo prodavnicu gde možete naći i washi tape, scrapboook papire i sve ostalo čega nema po knjižarama! U pitanju je prodavnica ˝Modellina˝ u Hilandarskoj 1a, u Beogradu. Dakle Sofija, čuli smo da tražiš gde se mogu kupiti washi trakice; sada zanaš gde, a i tvoji čitaoci! :)
    P.S. divan blog sa puno kreativnih ideja!

    Škljoc Tim

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam, pisala sam da imaju u toj radnji, ali sam cula da se washi bas brzo rasprodaju. A i ne zivim u Bgd :-(

      Избриши
  3. Blog ti je odlican ♥
    Molim te uclani se i ti u moj http://jeleninkutakx.blogspot.com/ :)

    ОдговориИзбриши
  4. odlicna ideja. svaka cast bravo

    ОдговориИзбриши