петак, 13. септембар 2013.

Priprema za Italiju i odgovori na vaša pitanja !


-Kada bih post mogla da počnem vriskom, sigurno bih, ali pošto Blogger još nema umetanje zvučnih efekata, zamislite da je ovaj post tako otpočeo. To nije onaj vrisak iz straha , nego od uzbuđenja! Put za Italiju je sve bliže i ja polako počinjem sa pripremama! Moja profesorka geografije je rekla da se nama godina deli na : period pre i posle ekskurzije, tačno ! Ko je sposoban da sa ovolikom EUFORIJOM uči o Balkanskom poluostvu!? 

-Napravila sam listu stvari koje su mi potrebne za put. Od odeće i kozmetike do hrane i osnovnih sitnica ( Tu ne spada knjiga iz geografije  :D ). I sad mi samo ostaje da čekam 00 : 30, da krenemo! Italia, Italia... U mojoj glavi ozvanja Italijanska himna, a već mogu da osetim tu pizzu!





-Biću odsutna tih 7 dana, pa me neće biti na društvenim mrežama, ali neka to bude moj, nadam se zasluženi, odmor i pauza ! A sad da odgovorim na  vaša pitanja koja  ste mi slali u inbox na Facebook stranici i na mail adresu, odabrala sam neka, najčešća :

1.Koliko imaš godina?
-Imam  17 godina.

2.Voliš li da čitaš knige i koja ti je omiljena ?
-Obožavam da čitam. Ne mogu da se odlučim za jednu pa ću izdvojiti nekoliko iz mora omiljanih : Igra prestola od Džorža. R. R Martina, Serija knjiga o kupoholičarki od Sofi Kinsele, romani Filipe Gregori i  Šerlok Holms Sera Anrtura Konana Dojla ....

3. Gde kpuješ washi trake?
-Neke sam dobila iz inostranstva a neke kupila na Fcaebook stranici Srećno dugmence. ( Link OVDE )

4. Koji ti je hobi ?
-Mislim da svi koji me čitaju znaju da imam dosta hobija. Izdvoila bih pisanje bloga, vožnju bicikla,uradi sam projekte i pravljenje nakita.

5.Omiljeni film i serija ?
-Od serija moram da kažem Igra prestola ( nije za mlađe čitaoce ) i Slatke Male lažljivice, a od filmova, jao ima ih mnogo, neka bude : Indiana Jones, Jedi Moli Voli, Ekvilibrijum, Ispovesti Kupoholičarke, Gospođica Poter...

5. Kako si počela da pišeš blog ?  Jesi li u početku imala strah da će te neko ismevati ?

-Već sam pominjala da sam ja bloger " odaaaavno" ali jednostavno nisam delila svoje piskaranje sa drugima, bila sam peti razred. No, shvatila sam da volim ovo da radim i jednostavno je krenulo samo od sebe. Ja mislim da je sadržaj koji postavljam ovde dovoljno kvalitetan i da nema potrebe da se stidim i plašim tuđih komentara, a kritike i predloge uvek prihvatam !

6. Omiljeni sajt i aplikacija ?
-Pinterest definitivno, volim i we heart it! A aplikacija Instagram naravno !!!

7. Savet za nove blogere ?
-Pišite o onome što volite, ne spamujte druge blogove adresom svog ( bez pitanja ) i ne odustajte !

8. Koji program za slike i snimke koristiš ?
Za slike Photoshop i Photo Shape a za video običan Windows Movie Maker na Windows sedmici !


-Šaljite još pitanja i vidimo se posle puta !



10 коментара:

  1. imam toliku zelju da napravim svoj bolog i postanem bloger.ali nmg da se snadjem oko dizajna,imena bloga,postavljanja posta.a imam toliko ideja za blog da nmg da ti opsiem blog bi takodje bio mesovitog izdanja.molim te pomozi me,unapred hvala i inace najbolja si♥♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blog pravis u U Bloggeru, besplatno je i lako, samo prati upustva, ima i na srpskom :D

      Избриши
    2. Dizajn bloga mozes izabrati na btemplates.com, ima jako zanimljivih i slatkih. A ovde pise kako da ga instaliras na svoj blogger http://btemplates.com/faqs/#how-to-install-a-blogger-template.

      Избриши
  2. moze li jedan DIY post kad se vratis iz italije posto ih dugo nije bilo,molimmm tee.:D♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Posle Italije slede postove iz Italije :D A naravno da ce biti DIY postova! Ako nisi pogledaj moj video!

      Избриши
    2. I hvala ti na lepim recima ! Kopaj malo po internetu veoma je lako da napravis blog. :D

      Избриши