петак, 4. октобар 2013.

Sa šoljicom kod Sophie



-Kada sam planirala ovaj post u glavi mi je bila Alisa u zemlji čuda i njena mala čajanka sa Ludim šeširdžijom, cerekalom i puhom ! Šareni stoljnjak na okruglom stolu, gomila šoljica i tanjirići sa kolačićima, kašičice, šećer i med! Ja bih dodala telefone, da se ulogujemo na Instagram, i tablet, ako ne računar ili laptop, da posetimo sve fenomenalne, novootkrivene blogove! Pošto je to nemoguće izvesti hajde da nastavimo sa ovom našom virtuelnom partijom tračarenja koju zvanišno otvaram Instagramom ! Ne zaboravite svoje šoljice ! Ja danas srkućem sok od paradajza ! 




-Modna blogerka i vlasnica You Tube kanala dulcecandy87. 
Uživajte u njenim "selfie" , porodičnim i modnim fotkama. Često objavljuje svoje favorite na planu kozmetike i lepote kao i svoje modne kombinacije. Pratite je na Instagramu, njenom blogu i You Tubeu ima zbirku odličnih saveta na pomenutim poljima !



Katie Rodgers

-Njujorkerka Katie Rodgers vas uvodi u "papirnu " modu.
Na svom Insta nalogu paperfashion vam pokazuje svoje modne ilustracije, mešavinu vodenih boja, olovke i šljokica, dugih i raskošnih haljina. Na njenom blogu ćete pronaći inspiraciju, ukoliko želite da se bavite modnim dizajnom jer je Katie lepo rekla da na njenom blogu "moda upoznaje papir. "


Lauren Conrad
http://instagram.com/laurenconrad

Sećam se koliko sam samo bila opsednuta MTV serijom The Hills. Omiljena mi je bila naravno Lauren Conrad, a i danas često visim na njenom sajtu i Instagramu gde možete videti fotke prožete romantikom, ženstvenošću i pastelnim bojama. Čini se da joj je omiljeni efekat Valencia, pa fotografije imaju taj "vintage "odsjaj!



-Posle Instagrama ........


Michelle Phan
http://michellephan.com/

-Michelle Phan je kraljica na You tube-u. Od devojke koja je snimala modne i tutorijale za šminkanje postala je vlasnik kozmetičke kompanije koja je neka vrsta distributera poznatih brendova a ujedno ima i svoju liniju šminke. Na Svom sajtu vas upoznaje, malo bolje sa svojim snimcima, daje savete i potvrćuje svoj status najuspešnije, mlade Youtuberke , blogerke i eksperta na polju mode i lepote.


Seventeen Magazine
http://www.seventeen.com/

-Pošto kod nas nema da se kupi Seventeen Magazine ja se zadovoljavam njihovim sajtom, Moda, lepota,poznati i saveti . Klasičan tinejdžerski, a opet kvalitetan magazin.





National Geographic
http://www.nationalgeographic.rs/

-Jedan od mojih omiljenih magazina je National Georgaphic, pa shodno tome obožavam i njihov sajt ! Još je bolja strana verzija tj. njihov pravi, oficijalni sajt! Ima više članaka, fotografija i snimaka.Ako volite ovakve stvari pročeprkajte malo po ovom net portalu, ima mnogo zanimljivih stvari !



          Craft Gawker
  http://craftgawker.com/
-Još jedan fenomenalan saj je i Craft Gawker, koji je, rekla bih, kreiran prema Pinterestu ali je fokusiran samo na "crafts" tj. uradi sam projekte i razne stvarcice koje možete sami da napravite koje su izdeljene po kategorijama. Ako ste kao ja i volite da pravite sve i svašta definitivno pogledajte ovaj sajt!







-Iako svakodnevno visim na Instagramu i čitam  blogove koje već pratim i tražim nove za praćenje, moram da priznam da u poslednje vreme skrolujem i po Tumblr - u. Ne mogu da izdvojim neki poseban blog koji mi je zapao za oko, ali ima dosta onih koji su neka vrsta izvora inspirativnih i lepih slika i fotografija pa ih koristim za ideje. Tumblr je stvarno sjajan , samo ukucate tag koji vas zanima !

-Za kraj sam izdvojila nekoliko omiljenih slika pronađenih širom internet sfere !











Sophie


2 коментара: