петак, 31. октобар 2014.

Planer inspiracija : organizacija i dekoracija!


-Započeću ovaj post jednim od najučestalijih heš tagova koje sam ukucavala protekla dva do tri meseca. #PLANNERADDICT (pisala sam vam o ovoj zavisnosti u OVOM postu). Ni sama ne znam broj You Tube snimaka ili blog postova koje sam pogledala i pročitala na temu dekoracije i organizacije planera. Nekako se gubim u šarenim stranicama, gutam lepljive papiriće, zastavice i washi tračice. Kada bi "gutanje" svog tog šareniša dodavalo kilograme verovatno bih bila u potrazi za  trudničkim pantalonama, i to onim na tregere jer se  tregeruše vraćaju na velika vrata a pogotovu one u boyfriend kroju. Međutim, umesto viška kilograma dobila sam neodoljivu želju da jedan mesec u svom planeru ukrasim kao kakav zaluđenik. Odlučila sam da u Novembru budem fuzija Marte Strjuart  i neke Koreanke koja drži radnju kawaii pribora. Mix perfektne organizacije i šarenog ludila. Novembar oblačim u šareno ruho, ne zamlaćujem se zlatnim i zemljanim tonovima. Plavo, tufne, ljubičasto, organizacija po bojama. Počnimo!


ZELENA -za sve školske obaveze
LJUBIČASTA- Blog
ŽUTA- Događaji ( rođendani, proslave...) i stvari kao što su računi, pošiljke itd.
PINK- Važni datumi  i sastanci
CRVENA- Šta drugo nego dead line, neki neodložan posao, u svakom slučaju nešto što se ni po koju cenu ne sme smetnuti sa uma (sve obično praćeno poprilično velikim uzvičnikom, bold na kvadrat, a ponekad i dupli underline)


-Nisam bila tip devojčice koja crta srculenca po sveskama, moje školske sveske su bile ispunjene smajlićima i emotikonima sa ogromnim crnim očima i sićušnim usnama. Ipak, danas volim da prilepim to <3 na nešto što zaista volim, ali ni moji školski "emojis" ne izostaju kao ni poneka sićušna i rukom ovlaš nacrtana ilustacija. Čisto da svemu dam lični pečat "Sophie was here". Stikeri kupljeni po knjizarama i kineskim radnjama, washi traka i gel olovke upotpunjuju celu #planneraddict priču.  Testiram i odobravam. Ovakav vid organizacije zaista može da bude ne samo zabavan već i delotvoran. Motivacija zagarantovana!


26 коментара:

  1. Sjajno! Divim se tvom planeru. Obozavam ga. Imam ideju da napravis video "Uvod u moj planer" i tako nesto.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Volela bih da mogu da radim i video snimke, ali to oduzima dosta vremena kojeg, nazalost, nemam. Priprema prijemnog ispita i skola su najvazniji. U svakom slucaju hvala na predlogu! ;)

      Избриши
  2. Super post! Mnogo mi se svidja tvoj planer, volela bih da imam jedan takav!
    Koji si razred?
    Sutra objavljujem Q&A post na mom blogu (andjelinkutak2000.blogspot.com), volela bih da mi postavis neko pitanje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Planer je sa Facebook stranice Planer Uredjeni Haos. ;) Idem u cetvrti razred gimnazije.

      Избриши
  3. Super post, kao i svaki prethodni!!

    Inače moj blog skoro napravljen: http://mojkutak12.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Super post.Volela bih da imam i ja takav planer. :D

    ОдговориИзбриши
  5. Sofijice, ovo je tako dobra ideja! Moram i ja da počnem da pišem svoje obaveze u neki planer, počinjem da se gubim polako u obavezama... :)
    Inače, divannn jee <333

    ОдговориИзбриши
  6. Imas fantasticne ideje kao i uvek!! Samo tako nastavi! :)

    ОдговориИзбриши
  7. Srce mi brze kuca pri pogledu na sve ovo .... :) :)

    ОдговориИзбриши
  8. Preslatko organizovan planer,sve pohvale :). Zanimalo me je, ako mi mozes reci gde su kupljene te slatke (washi) trakice i stikeri? Da li ih ima kod nas? Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ;) Stikeri su kupljeni u obicnoj knjizari a washi sa fotografija gore je kupljen u inostranstvu, ali u Srbiji ih prodaje Facebook stranica Srecno dugmence. Trk do dugmenceta po tracicu!

      Избриши
  9. U prethodnom postu ambijent su bile slike nekih knjiga. Izgledaju lepo, mozes li napisati koje su?

    ОдговориИзбриши
  10. Naravno! Od Sofi Kinsele : Imam tvoj broj, Tajni svet snova jedne kupoholicarke i Kupoholicarka i beba, i od Aleksandre Poter Detektiv za ljubav. :)

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post, kao i svi drugi:)

    Pogledajte ovaj blog
    http://internetadventuress.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Blog ti je jednostavno savrsen . Kao i ovaj post . Mozes li se uclaniti u moj blog http://katherinefashion24.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Svaka cast na postu, slicne smo. Za koji fakultet se spremas?

    ОдговориИзбриши
  14. Sofija, da li znas gde se kupuju washi trake i koliko kostaju? Blog ti je fenomenalan. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pominjala sam dosta puta u postovima. Facebook stranica Srecno dugmence ih prodaje u Srbiji . :D

      Избриши
  15. Prelepo ti izgleda planer. Eh, kad bih ja imala toliko strpljenja, maste i materijala da napravim jedan slican. :) :3

    ОдговориИзбриши
  16. Super post, napravicu takav najverovatnije! <3

    ОдговориИзбриши