петак, 10. октобар 2014.

I LOVE LOVE! Od svega pomalo, taman onoliko koliko vreme dozvoli.



- Kad nešto obeležim kao favorit onda mu prikačim etiketu sa imenom mog omiljenog parfema - I LOVE LOVE! Vrtim u krug, pipkam, slikam, nosim, mirišem, srkućem, čitam i tako obožavam tu neku stvar, pesmu, osobu, film, knjigu... dok ne nađem neku drugu da je isto tako obožavam. Šta sam to obožavala proteklih nedelja? Od svega pomalo, taman onoliko koliko vreme dozvoli. 
- Ako ste mislili da školska lektira ili obavezna knjiga iz filozofije ne mogu da budu zanimljivi tu se grdno varate. Geteov Faust i vickasti Mefisto su me osvojili za tren, a itekako aktuelna, iako napisana 1496, knjiga Čuj, Mali čoveče Vihlema Rajha je učinila da spoznam neke velike istine o društvu. Kad god se posvetim ozbiljnijoj tematici onda slobodno vreme koristim da malo prošaram celu stvar i prelistam koji šareni magazin ili pročitam laganiju knjigu. Prvi broj Harpers Bazaara, omiljeni ELLE magazin i Pesme snova  još omiljenijeg Džordža Martina su bili deo moje pauze između dve lekcije.


-Te pauze su mi omiljene, i strašno držim do njih. Ne volim kad mi neko prekida mojih petnaest  do dvadeset minuta kad se pretvaram u multitaskera za uživanje. Listam časopis, istovremeno jedem, pijem kafu i prebiram po Instagram feedu, skonem do Twittera ili izbacim nešto na Facebook stranicu. Kafu srkućem iz nove šoljice sa sve kićankom na ručci i u paru sa tacnicom. Ne znam ko je proizvođač, ali na dnu piše da je NG SYSTEM distributer. Na kraju, ponekad, prepravim lak za nokte ili slikam nešto. Kad smo već kod lakova za nokte, već sam izdvojila svoju jesenju paletu.

Rimmel Rita Ora - Breakfast in bed  (ja i plave/mint nijanse smo neodvojivi)
Rimmel Kate Moss - Rhythm&Blues  (malo jesenjeg bluza uz tamno plavu mat nijansu)
Avon Gel Finish - Very Berry  ( jesen ne može da prođe bez višnjaste nijanse)
Essence color&go - Date in moonlight  ( sastanak u ponoć je ustvari plavo-siva nijansa sa primesom sedefa)

Lak za nokte + krema  + sat = lepe ruke. Jednačina koju praktikujem ovih dana. Moj novi Fossil sat iz Riley kolekcije je došao u prelepoj vintage limenoj kutiji u koju sada odlažem nakit koji najviše nosim, a u moju torbu se doselila mini Jordi Labanda beležnica sa Street Style ilustracijom koju sam poručila sa sajta DELFI knjižare.



-Kao komade sezone dolaze patike. Dugo sam tragala za čisto belim NIKE Air Force I , ali kada sam videla ovaj plavi model sa neon pink detaljima, preovladala je moja šarena strana. Belo neki drugi put. Možda.

-I kao kruna današnje priče o favoritima stiže jedan, dva citata. Volim Oskara Vajlda i zato vrlo rado prisvajam njegovu izreku : "Imam veoma jednostavan ukus, volim samo najbolje!". Ovu rečenicu kombinujem sa izrekom  koju sam videla negde kod Kate Spade : "She had coctail in her hand and confetti in her hair!". Uskoro  će kofeti iz kose  postati suvo lišće a onda i sneg! 

10 коментара:

  1. Super post.Bas mi se svidja onaj sat. :D
    Mozda je glupo sto pitam ali sta znaci Vintage? I koliko kosta casopis Bazaar ? :D Izvini sto smaramm.

    ОдговориИзбриши
  2. Bas mi se dopadaju patike! :D

    ОдговориИзбриши
  3. Osvojila si me ponovo.Ako se secas,u nekom proslom postu sam pisala da mi vise nije zanimljiv blog toliko,ali evo opet mi je kao pre (zanimljiv). Super post. Dal' si izbacila post "Sa soljicom kod Sophie"?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je! :). Post sa soljicom ce doci uskoro, samo dok se prikupi dobrih internet adresa! Pogledaj neki od ranijih tog tipa, mozda si propustila neki. U pretragu na desnoj strani bloga ukucaj sa soljicom kod sophie kako bi brze pronasla sve postove.

      Избриши