уторак, 28. октобар 2014.

Ambijent


 Kompanija Eremić koja se bavi izradom AMOR mirišljavih sveća. mi je poslala tri mirisa iz njihovog asortimana da ih probam i ukoliko mi se svide prikažem na blogu. Miris pomorandže, kafe i jagode. Moram da priznam, ma koliko volela kafu, da mi je jagodica omiljena jer miris podseća na žvaku koju sam kupovala svaki dan u osnovnoj školi. Metalik roze pakovanje, četvrtasta, kada se zagrize iz nje iscuri pink saft. Mmmm. Baš tako miriše ova sveća sa jagodom. No, paketić od Kompanije Eremić mi je poslužio kao sjajan povod za priču o prijatnom ambijentu i atmosferi.


- Ne volim kada pročitam komentare na, uglavnom stranim, blogovima koji govore kako je neka fotografija iscenirana, nameštena, kako je sve što je na njoj prikazano ustvari samo za slikanje, kako je daleko od realnosti... Zašto je ljudima toliko teško da poveruju da neko stvarno sebi napravi lep ambijent i atmosferu u kojoj će uživati? Zašto je toliko čudno naoružati se časopisima, šoljicom kafe i pritom zapaliti mirišljavu sveću? Kada se svaka stavka sa fotografije izgovori ponaosob više nije tako čudno zar ne? Obožavam da sebi napravim maksimalan ugođaj, da sve isceniram ne za slikanje, nego za uživanje nekih pola sata. To što fotografija zaleti na Instagram ili blog nije da bi  se stvorila lažna predstava već da bi se drugima dala ideja da urade isto. Lep podmetač, omiljena šolja, slamčica u boji, omiljena kafa, torbica koju više volite da gledate nego da nosite (znate ono kad kupite nešto samo zato što je lepo a ustvari vam  ne treba), knjiga koju ste pročitali pedeset puta i koju čitate iznova i iznova. Ili nekoliko njih. Zavalite se u fotelju i čitate omiljene odlomke. Prstić sa hartije i crne štampe prelazi na mastan papir i boldirana slova, fotografije i modne editorijale. Nađe se tu i washi traka, da se prave zastavice i lepe na slamčice, ili da se isečak iz novina prilepi u agendu. Još ako je napolju tmurno, sveća nekako lepše treperi, jel da?
-Sada skinite knjige sa police, uzmite magazin, zapalite mirišljavu sveću i UŽIVAJTE!

19 коментара:

  1. prelep post primetila sam knjigu na slici i setila sam je se citala sam je ali po meni nije nesto. Poseti i moj blog lepotaodaleks.blogspot.com i uclani se jer mi je bitno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su sve na gomilici cute, Nije to neka literatura, ali su odlicne za opustanje.

      Избриши
  2. Mnogo lijepo post,sve fino napisano i sto se tice misljenja da se tako neke stvari slikaju za blog naravno da nije tako....i definitivno ovakve stvari volim da radim prilikom predaha od ucenja ili subotom kada je napolju tmurno i hladno...savrsenstvo.

    http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Kao i svaki post i ovaj je savršen!! Svaka ti čast!! Samo tako nastavi!! Zadrži svoju kreativnost, jer jednoga dana ćeš moći da otvoriš neku svoju prodavnicu slično ovome. Na taj način ćeš moći da zaraduješ i van posla. Po tvojim postovima i čitavom blogu, vidim da si jedna super devojka koju očekuje ista takva budućnost!! Super si, a danas se malo takvih rađa!! Svaka čast!!

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo mi je drago da sam naletela na nekog ko prica na ovu temu. Takodje volim da ugadjam sebi i ne radim to zbog toga da bih to slikala i stavila na instagram ili blog vec zato sto volim da uzivam..
    Neki ljudi to jednostavno ne razumeju. Ni ja ne razumem njih kako to ne rade, pa sta?
    Svecice palim skoro svakog dana i obozavam ih. Divan ti je post stvarno <33



    http://kapege23.blogspot.com/ :) <3

    ОдговориИзбриши
  5. Ako se vodimo onim da prvo treba sebe da volis, pa ces voleti i druge, moze biti logicno da napravimo sebi srecu i ugodnost, pa cemo i drugima :)

    ОдговориИзбриши
  6. Inače moj blog: http://mojkutak12.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Great post,like always. Your blog is amazing and i fell welcome whenever i reading this blog. Posts are great and i think that good future is here. With blog you show to us how you feeling and what you like. This post show us how we can enjoy without any care in our mind. Stay the best,4ever,Sophia.

    ОдговориИзбриши
  8. Super postovi. Da li bi u nekim narednim postovima pisala npr. morning routine ili knjige koje planiras da citas ili pak look at my agenda?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Post sa knjigama je u razradi, a jedan povodom agende je vec na blogu. Evo da najavim da je jedan vezan za moj planer na tapetu koliko krajem ove nedelje. :)

      Избриши
  9. Super ti je blog -:-) Pratim ga vec duze vreme . Mozes li se pridruziti mom blogu http://katherinefashion24.blogspot.com ? :-)

    ОдговориИзбриши