петак, 3. октобар 2014.

Otvaramo sezonu toplih napitaka!




-Ne volim veštačko cveće, pogotovu ono koje izgleda upravo tako - veštačko. Ali kao večiti zaljubljenik u leto i boje, koji mi manjkaju ovih tana, pribegavam jednostavnom rešenju u vidu plastičnih majskih ruža. U prošlom životu sam i sama verovatno bila neki cvet, biljka u svakom slučaju, jer mi sunce prija kao da živim od njega. FOTOSINTEZA. I tako dok jesen tera po svome, s vremena na vreme me šiba  vetrom i deformiše mi kišobran, ja teram po svom. Ne dam da me savlada, i jesenje dane kombinujem sa onim letnjim iz glave. Sezona toplih napitaka je otvorena, a kako jesen ne bi u potpunosti izdominirala dodajem jeftinu verziju pink ruža i slatki miris višnje i vanile koji odaju  zapaljene sveće. Za slatki napitak od kafe i mleka koji em sladi em greje smrznuti nos, a moj je nekako uvek takav, biće vam potrebno:


- kesica instant kafe ( ja koristim Jacobs 3in1)
- pola kašičice obične kafe (jer instant kafa sadrži šećer, a ja volim gorču kafu)
- pola kašičice mleka u prahu
- šlag
- rendana crna čokolada.

-Ovaj slastan naptak se veoma lako priprema i svoju šoljicu instant sreće, mislim kafe, imaćete brzo. U šoljicu sipajte sadržaj kesice instant kafe, dodajte pola kašičice mleka u prahu i to izmešajte. Stavite vodu da proključa a potom dodajte pola kašičice crne kafe, odnosno skuvajte veoma retku kafu. Sipajte vrelu kafu u šoljicu i promešajte da se sjedini sa praškastim sadržajem šoljice. Dok je još uvek topla, na kafu stavite šlag penu a preko narendajte crnu čokoladu. Poslužite uz Milka Minis keksiće i magazine. Recept za opuštajuće jesenje popodne je gotov! Uživajte!


11 коментара:

  1. Topla čokolada mmm. Inače, mnogo mi se dopadaju tvoje fotografije. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Super post,kao i uvek.Cini mi se kao da su ti postovi kraci u zadnje vreme,mislim da je bolje da budu duzi,kako bi uzivanje uz citanje bilo duze. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :D. Nazalost sve u skladu sa vremenom. Skola je primarna. Mozes pogledati i moje tekstove za Plezir, tu se u clancima nesto opsirnije bavim raznim temama.

      Избриши
    2. Ok,hvala. :)

      Избриши
  3. Fotofrafije odlicne,tema i tekst odlicni .....Blog ima neki poseban sarm :)

    ОдговориИзбриши
  4. Super savet :D
    Tnx haha <3
    PS: Koliko imas god. kad ovako pises? :D

    ОдговориИзбриши
  5. Super post!! Ako voliš gorču kafu, pokušaj umesto 3u1 i kašičice crne kafe da staviš 2u1

    ОдговориИзбриши