среда, 9. јул 2014.

Vrela letnja afera! Instagram post


-Ja sam stvarno meteropata. Raspoloženje mi se menja zajedno sa putovanjem oblaka. Kada su gusti, tamni i pripijeni, meni pada klapa i nisam raspoložena čak ni za King Panna Cotta malinu, ni kapućino sa ekstra penom. Možete misliti da čak i časopis bezvoljno čitam. Kada gospoda meškasti oblaci odluče da se malo raziću i propuste veličanstvo Soleil onda iskačem iz kreveta. Bukvalno.Počinje afera sa sandalama, čipkastim šortsem, laganom košuljom i lakom u pedest nijansi plave, nabacim ono što kažu cool shades, malo promrsim kosu u fazonu beach style i to je to. Spremna sam! Sunce kao prirodni spotlight. Kapućino za buđenje, sladoled za osveženje, magazin za uživanje... i škljoc da se sve zabeleži!


Moja Instagram fotkica po drugi put u magazinu Elle.


Sofijin Kutak je 29. juna napunio dve godine! Svaki dobar rođendan treba slaviti nekoliko dana zar ne?


Najlepše su domaće jagode! Bakin ponos, slasne i rumene! Provereno se lako nabadaju na viljuščicu, umaču u čokoladu ili jogurt. Tvrdim!


Prelazimo na lenje momete. Nekoliko lenjih momenata čini se!
Magazin i kapućino, šolja na tufne, odgovarajuća slamčica? Checked! Kliše? Ne, klasika!


Čiz kejk kao omiljeni dezert na kašičicu, sladoled kao omiljena letnja poslastica i maline kao omiljeno voće u epizodi zamrznuto božanstvo! P.S. Prodavačica Mes Amis sladoleda u Knez Mihajlovoj je preljubazna!


 "Today I don't feel like doing anything I just wanna lay in my bed..." iliti zašto vikend ne traje zauvek?



Želja mi se konačno ispunila, Baby Lips je stigao u Srbiju. Pink Punch je sočan i podjednako sladak kao gumena tulipa, za miks proleća i leta na radnom stolu!


Najbolji koncept! U potpunosti se slažem sa onim EAT WELL AND TRAVEL OFTEN! Inače, malinice na mom tanjiru hvataju pun WiFi signal. 


-Odlučno nastavljam sa ovom aferom. Dok god je asfalt vreo, a piće hladno toliko da se čaša magli, voće na ražnjiću i kolač na tanjiriću, nastavljam sada već utabanom maršutom letnjeg uživanja!

-Follow me on Instagram-

9 коментара:

  1. Super pos slike su fenomenalne :D

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман10. јул 2014. 11:24

    Slike su prelepe!!
    Koja je knjiga na trecoj slici otpozadi?

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман10. јул 2014. 21:28

    Gde si kupila baby lips?
    Ps. Savrsen post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam u lokalnoj parfimeriji, ali imas u svim bolje snadbevenim parfimerijama i drogerijama. Provereno ih ima u Lilliju i Dmu. Hvala :D

      Избриши
  4. Анониман21. јул 2014. 23:36

    Koji je lak na fotografiji sa sladoledom iz Kneza? Prelep je. Obozavam te, samo tako nastavi :**

    ОдговориИзбриши