уторак, 22. јул 2014.

Office planning!



- Pinujem, pinujem i pinujem. Slažem kockice u glavi, zapisujem i planiram. Odavno nameravam potpuni redizajn svog radnog prostora. Da se razumemo, moj radni prostor nije ni blizu zamišljenom, zato sam kreirala Pinterest tablu tako "kreativnog naziva" Office Planning, da saberem sve ideje i inspiraciju na jednom mestu. Prvi korak - farbanje stolarije u belo ili krem. Potrebni su mi propisni stalci za fascikle i beležnice, i naravno odgovarajuće čaše za sve olovke, bojice, flomastere i slikarske četkice (ne, ne slikam stalno, samo se ponekad "igram" vodenim bojama jer u suštini volim da crtam) i prateća dekoracija. Naravno, jastuče zanimljivog printa na jastučnici da čuva leđa i drži ih u pravilnom položaju i da služi kao dekor.
-Ideje se idalje nagomilavaju i pokušavam da sastavim konačan plan i onda se bacim na posao. No, pošto se kod mene stalno nešto menja, a ja volim kad se menja jer je isto uvek bilo dosadno, sakupljam sitne elemente i na To Do listi ostavljam dosta prostora da se dopiše šta treba. Za sada obilazim radnje, čeprkam u potrazi za onim što tražim, tako da se u new office magacinu našla samo jedna gumena lala i piksla u kojoj držim vizit kartice. Baby Steps. Dok plan konačno "ne legne" u agendu, To Do +Shopping lista ne bude bez praznina ( sa čak pridodatim mestom u vidu lepljivog papirića  jer - šopingholičarka - TA SAM!), malo inspiracije!






15 коментара:

  1. Oh odlicna inspiracija, i sama zelim da preuredim svoj prostor, ali moram dobro sve da rezimiram jer stalno menjam misljenja i zelje bas kao ti :)
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2014/07/striped-kokonat-dress.html

    ОдговориИзбриши
  2. Takođe razmišljam o farbanje sobe u belo.. :)
    Razmišljaš o detaljima (šoljicama, jastučićima...) da budu šareni ili sve belo kao na četvrtoj slici?
    Voliš li takođe zlatnu boju? :)

    PS:Može li neki post o planiranju apsolutno svega?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Belo kao osnova a detalji u boji da razbiju belinu, to je moj plan. Naravno tu i tamo primesa zlatne. Svakako ce biti jos postova vezanih za radni kutak. :D

      Избриши
  3. Анониман22. јул 2014. 23:49

    Kako si stavila u postu ovo Office planing te da kada klikneš na njega,odmah uđeš u novi prozor? Ne znam kako drugačije da objasnim.

    ОдговориИзбриши
  4. Selektujes zeljenu rec, medju radnim altatkama na vrhu imas opciju veza, kliknes i kopiras zeljeni link,

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман23. јул 2014. 16:58

      Ništa te ne kontam.

      Избриши
    2. Kada pises novi post, na vrhu medju radnim alatkama gde se nalaze font, umetanje slike itd. imas opciju veza. Selektujes rec u tekstu za koju zelis da vodi do nekog linka, kliknes na veza, kopiras taj link i to je to. Drugacije ne umem da ti objasnim. Nadam se da je ovo bilo od pomoci.

      Избриши
    3. Анониман24. јул 2014. 14:21

      Hvala. Sada sam shvatila. :)

      Избриши
  5. Анониман23. јул 2014. 09:16

    I ja se slazem, beli sto je najbolji, za koncentraciju, tera na urednost stola, a ako i dodje do haosa stvari se brzo nalaze :)

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post. Studiram dizajn enterijera, tako da su mi ovakve vrste postova pored modnih omiljeni. :) Prva fotka je savrshena, volim minimalizam i belo, ali nije na odmet i neka boja. :)

    http://alexacidillustrations.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko god da volim belo jer idaje utisak cistoce i urednosti ne mogu da odolim bojama. Hvala :)

      Избриши
  7. Sjajan post. Covece,kao da isto razmisljamo. I ja imam iste ideje za uredjenje radnog prostora.

    http://girlsspaceka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. I ja isto zelim da uredim sobu tako, da mi sve bude bijelo i da uz to jos dodam bez ili svijetlo roze detalje :)

    ОдговориИзбриши