уторак, 29. јул 2014.

Fashion in size Mini!


 Svi znate ( kao da je to uopšte više i potrebno spominjati ali haj!) da sam neprestano zarivena u neki časopis, a slučajno sam naletela na jedan neuobičajen za mene. Dečiji. Francuski. Modni. Online izdanje. Predstavila sam vam ga u prethodnoj kafe turi u OVOM postu. Sa samo prve četiri strane časopisa prosto sam se istopila. Bebi Armani, Burberry, Guess i Ralph Loren... i beskonačan niz se nastavlja. Ja čak nisam znala da toliko brendova ima  dečije kolekcije! Where have I been? Znala sam za bebi Dolce i Gucci čiju je kampanju odradila Jennifer Lopez sa svojom decom. To je to! Zaronite u carstvo minijaturnih brojeva koji nisu pravljeni za premršave modele već za decu!

Dolce&Gabbana
Massimo Dutti
Burberry
ZARA
Moji favoriti su Massimo Dutti i Zara, koji brend je kolekcijom za decu vas osvojio?

4 коментара:

  1. Odlican post :)

    Poseti i moj blog http://girlsspaceka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jel ti radiš negde? Ti uvek kažeš da ti je nedelja radna i da se opuštaš vikendom.Kakve to obaveze imaš? Nema škole,leto je.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne radim nigde zvanicno, ali leti uvek nadjem nesto honorarno ili pomazem babi i dedi. :D Pritom nedeljno pisem tekst za online Magazine Plezir.

      Избриши