петак, 4. јул 2014.

Bag accessories - new arm candy!



- Listajući novi, totalno vreo i veseo broj ELLEa koji mi, moram da priznam, pomalo miriše na pesak i more,  odmah sam se prikovala na stranicu sa veselim aksesoarima za tašnu. Očigledno je došlo vreme da na trenutak zaboravimo na šarene i pletene narukvice čije je nizanje dostizalo gotovo do lakta, obe ruke! Novi arm candy su slatki privesci i marame aka aksesoari za vašu torbu! Danas zajedno pravimo nešto tako.



-Potrebno je :

-komad šarene tkanine
-konac u boji
-raznobojne drvene perlice
-alke, zakačke i kraći lanac


1. Napravite mašnu prateći sliku dole. Možete je zašiti, ali i nije potrebno, ali ako baš želite da butete sigurni da neće "pobeći" nigde, onda je malo osigurajte super lepokom.


2.Obmotajte konac oko parčeta kartona. Što više budete motali to će vaša kićanka biti raskošnija. Možete mešati boje, ali prvo dreba da zavežete kraj konca kojim ste počeli sa početkom nove nijanse, kako se kićanka ne bi raspala u međuvremenu. Skinite pažljivo sa kartona. Zavežite istim koncem (a možete koristiti i istu boju) na vrhu, a  dno presecite makazama. Pomoću alki zakačite na lanac, a lanac potom na zakačku. Za tili čas ste napravili kićanku!


3.Nanižite perlice na konac. Ja sam koristila silikonski, elsatičan koji se upotrebljava za rastegljive narukvice, ali i nešto deblji, običan može da posluži.

4. Prikačite mašnicu za lanac, a potom i nisku perlica. Na vrh stavite zakačku za privezak i gotovi ste! Još samo da prikačite privezak na vašu torbu i spremni ste da prošetete novi efektan komad.

14 коментара:

  1. Divan post :) Mnogo mi se svidja kad se neka sarena marama veze za crnu torbu. ♥

    http://only-for-girls-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман5. јул 2014. 13:12

    Predobar post!I ja sam kupila novi broj ELLE-a i bas mi se svideo taj deo ali nije mi palo na pamet da mogu da napravim masnicu sama.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман7. јул 2014. 13:37

    Ti sjajno pises price. Zasto ne napises pricu za hej casopis?

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala, ta mi ideja nije pala na pamet, to je tinejdz casopis ne znam kolika je starosna granica, ali hvala na ideji u svakom slucaju.

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман8. јул 2014. 09:54

    Sofija,možeš li,molim te,da napišeš post kako preživeti osmi razred i spremiti se za prijemni? Ti si prošla osmi razred i uspela se upisati u srednju školu. Molim te. Ima još dosta osmaka koje to interesuje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razmislicu o toj ideji, mada o tome i nemam puno da kazem. Jedino treba da ucis i to je to! Osmi razred je laksi nego sedmi a profesori su labaviji zbog prijemnog ispita. Na kraju imas pripremnu nastavu pred prijemni i profesori te spreme za polaganje istog. Vazno je da koliko god mozes na prijemni izadjes hladne glave. Imas vremena, na raspustu si, razmisljaces o tome pocetkom nove skolske godine, a sad opusteno! Leto je!

      Избриши
    2. Анониман8. јул 2014. 15:45

      Hvala ti. Mnogo mi znači tvoj savet.

      Избриши
  6. Анониман9. јул 2014. 13:00

    Gde si kupila baby lips?
    Ideš li na more ovog leta?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imas u svim bolje snadbevenim drogerijama, kao i u Lillyju i DMu . Nisam jos uvek nista planirala, tako da ne znam. :)

      Избриши