петак, 11. јул 2014.

Strawberry peach popsicles!



-Hladno i voćno. Čokoladno i moćno. Slatko. Sladoled je kralj letnjih poslastica, i sladi i hladi. Hajde da pripremimo nešto što i sladi i hladi a pritom je zdravo.

Potrebno je : (za jednu porciju, za više samo pomnožite količinu)
- jedna breskva
-šaka jagoda
-par grozdova ribizle
- 1/4 čaše vode
-kašičica smeđeg šećera

-Breskvu i jagode dobro operite, očistite od repeljki i koštica i iseckajte na sitno. Ubacite u blender i blendirajte dok se voće u potpunosti ne sjedini i dobijete masu poput pirea. U džezvu stavite šećer i pospite vodom, sačekajte da se sirup napravi, a potom ga dodajte voćnom pireu. Dobro promešajte i dodajte cele ribizle. Masu prespite u kalup za sladoled, a ako ga nemate, onda kao ja iskoristite plastičnu čašu. Ubacite u zamrzivač i nakon pola sata u sladoled zabijte štapić. Ostavite nekoliko sati da se zamrzne, a nakon toga uživajte u zaleđenoj vitaminskoj bombi!

P.S. Koristite voće po izboru, stavite onoliko šećera koliko vam je potrebno, ja ne volim mnogo slatko pa mi je i nepuna kašičica bila dovoljna. 





9 коментара:

  1. Анониман11. јул 2014. 20:08

    Yummy! Ali,odakle ti jagode? o_0'

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман11. јул 2014. 22:51

      Pa zar jos uvek rastu jagode? Mislim,cudno mi je to,jer kod mene nema. Nego,kada si zapocela sa pisanjem bloga,jesi li imala tremu tj. da si mislila da je glupo i kako si jos mislila da nazoves blog dok nisi donela odluku da se zove SOFIJIN KUTAK? Sta bi promenila na svom blogu?

      Избриши
    2. 29.juna je bilo dve godine odkako pisem. Jednostavno mi je trebalo mesto da se kreativno izrazim jer volim da pisem. Po objavljivanju prvog posta trema je nestala jer sam shvatila da je to ono sto zelim a posle su mi i prvi pozitivni komentari pokazali da je to sto radim dobro. Ime mi je odjednom palo na pamet i nista ne bih menjala na svom blogu, on se menja zajedno samnom, tek onda kad ja osetim potrebu da promenim nesto, ali zasada nista.

      Избриши
  2. Svidja mi se recept za sladoled. Jednostavan je,a cini mi se i da osvezava.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман14. јул 2014. 12:32

    U pocetku mi je sladoled izgledao kao mirisljava sveca. Haha. Savrsen post

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala svima :D Drago mi je da vam se recept dopada i nadam se da ce te ga isprobati!

    ОдговориИзбриши
  5. Super brz i verujem ukusan recept. U poslednje vreme prikupljam recepte za popsciles jer sam taman kupila one divne modle u Ikei, ali nikako da krenem da ih pravim...

    ОдговориИзбриши
  6. Odlično izgleda! Ovih dana gledam po blogovima sve te lepe ledene poslastice i definitivno ću probati neku, a ovaj tvoj recept deluje jednostavno, mislim da ću početi od njega :)

    ОдговориИзбриши