среда, 22. јануар 2014.

Sophie u epizodi : Neuspela kuvarica !



- Probala sam, nije da nisam. Ne ide ! Definitivno nisam rođena da budem kuvarica. Možda je bolje da se držim papira i olovke ili tastature, umesto daske za sečenje i kuhinjskog pribora. Odgledala sam toliko epizoda "Masterchefa" i ništa, uvek se pogubim i zaboravim i ono najosnovnije - da posolim npr. Ali neću da odustanem, pa nije u pitanju fizika, to je više hemija. Treba da znaš koliko čega ide da smeša ne bi raznela krov nad glavom , isto je kod kuvanja. Da se neko ne bi otrovao, sve treba da bude po meri. Zato nastavljam da vežbam i potajno se nadam da ću uspeti da napravim one macaroonse koji me svakim danom mame sve više . Javiću vam kada uspem i kada moji slatki i šareni kolači ne budu izgledali kao da su dva grumena zemlje prilepljena jedan za drugi nekom gnjecavom masom ! Do tada se zadovoljite babinim receptom iz prethodnog posta (OVDE). Držite mi palčeve .




8 коментара:

  1. Ja sam nedavno napravila pitu od jabuka, ukućani su preživeli, niko se nije otrovao, nisam digla zgradu u vazduh, rerna i dalje radi, dakle kad je meni uspelo, a prirodno sam netalentovana, svakome će. :) Samo hrabro napred u nove kulinarske pobede!!! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Probaj po ovome receptu, ja njoj vjerujem. ;)
    http://www.justcakegirl.com/2013/02/macarons.html

    ОдговориИзбриши
  3. Ne znam koliko stvarno imaš iskustva u kuhinji, ali što ne uzmeš prvo nešto "lakše" ovo je ozbiljan zalogaj za sve domaćice, kao što i znaš :-). Znam da si sad sigurno zapela da spremiš baš njih :-D ali uzmi prvo puslice, ako nisi, ili tako nešto jednostavno. Čisto radi samopouzdanja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tvrdoglavko bio i ostao. Znam da moram da krenem od lakseg, ovih dana su mama i tetka u ulozi ucitelja. :D Nasla sam i svesicu da zapisujem i neke novine o kuvarima pocetnicima. :D

      Избриши