уторак, 24. децембар 2013.

Opsesija Magazinima !



-Ozbiljno razmišljam da potražim stručnu pomoć,mislim na psihologa. Da li još neko poludi kada vidi tri kilograma naslaganih magazina ? Da li još neko ide po komšiluku i pita imaju li starih časopisa koji im ničemu ne služe? Da li neko uživa u mirisu masnih stranica koji tako podseća na miris albuma za sličice Hugo i Pokemoni, i glatkom dodiru istih tih stranica ispunjenih šarenim sadržajem ? Molim vas da odgovor bude potvrdan, to će mi biti uverenje da nisam luda ! Ili nam svima skupa ipak treba stručna pomoć ?


-Za mene nema boljeg opuštanja od te gomile magazina, starih ili novih, meni nije bitno. Volim da sam u toku sa aktuelnim dešavanjima ali i da napravim osvrt na prošle trenutke i trendove, da vidim kako su se poznati oblačili pre dve ili tri godine, da pokupim poneku ideju iz magazina koje su moja mama i tetka brižljivo sakupljale. Tim magazinima imam čisto čitalački pristup, makaze moram da odložim, oni se ne seku !

-Nekako izgubim pojam o vremenu, listam glatke stranice, švrljkam, crtkam, seckam, prilepim nešto tu i tamo . Kad naletim na dobar članak , članove porodice opsedam njime, prepričavajući svakom ponaosob. A onda kao neko kome je potrebna internet konekcija 24/7, tragam za sajtovima prethodno prelistanih, i drugih magazina ! Iako doživljaj nije isti.

-Koji magazini su u sklopu vaše mesečene, nedeljne ili dnevne doze štampe ? Ili kao ja kupujete sve što stignete. ( Ne baš sve, ježim se na žutu štampu )

15 коментара:

  1. Ja kupujem HEJ magazin svakog meseca.Retko kupujem magazine kao ELLE ili JOY. Inace,blog ti je super. Koje magazine ti kupujes?

    http://myworldanneforever.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svakog meseca kupujem National geographic i ELLE, onda, nekad stalno, nekad preskocim mesec : Lepota i zdravlje, Joy, Hej, Cosmopolitan i Graziju.i ko zna sta mi jos zaleti pod ruku, Oupsss, znam da je mnogo, Sta cu.

      Избриши
    2. Ma nije mnogo. I ja takodje obozavam da kupujem magazine. Lepse je kupiti nego citati na interenetu (po mom misljenju)

      Избриши
    3. Slazem se, mada ima i mnogo dobrih online casopisa . :)

      Избриши
  2. Ja kupujem Hej, Bravo, Vogue, Cosmopolitan i lepota i zdravlje. I ja se takodje izgubim u magazinima, narocito u Bravo Girlu koji vise ne izlazi. Obozavam sve u vezi njega... Citam ga satima, i moglla bih svaki dan sve iz pocetka...... Nisi luda :*

    ОдговориИзбриши
  3. Huh, pa ovako ... :)
    Ja bas volim casopise, listanje papira, citanje, gledanje slika, ne moze to kompjuter da zameni.
    Ali kako su poceli da se nagomilavaju, nesto sam bacila, nesto uspela da prodam, nesto iseckala ...
    Ali gomila nekih fotografskih stoji jos uvek.
    Elem, danas, kad prodjem pored trafike, oci me vuku da pogledam sta sve ima. Ali onda se razum ubaci i shvatim da me od ponudjenog ama bas nista, nista ne interesuje ! Zaista uzas kako je ponuda losa i kako preovladjuju 2-3 teme.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, a trzni cetri su puni uvoznih magazina, samo sto su cene po broju i preko 1000 za neke, poput francuskog Voguea.

      Избриши
  4. ja kupujem lili, kozmo, mali zabavnik, i onaj national geopanic.. mislim da sam ispravno napisala

    ОдговориИзбриши
  5. HEJ! i Bravo čitam redovno, imam svaki broj. Pored njih Lepota i zdravlje, ponekad Svet i Gloria...

    ОдговориИзбриши
  6. Čitala sam Ok! i Hej!, ali sada ga samo ponekad kupim. Isto tako i Bravo, Cosmopolitan. Kupujem JOY skoro svakog meseca, a ELLE ne postoji kod mene, pa čekam da odem do susednog grada da ga kupiiiim. Volim magazine, šta da kažem. :D

    ОдговориИзбриши
  7. Kupujem samo HEJ! :)
    To mi je nekako navika već duži niz godina. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Super blog!Ja čitam Bravo
    P.S.Poseti moj blog:
    http://mojmsvet.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши