петак, 29. новембар 2013.

Praznična euforija



-Znam, znam, još uvek je prerano za kićenje jelke i ukrašavanje kuće lampicama, srmama i nakitima, ali šta ću. Nekako me brzo uhvati praznična euforija jer sam nepopravljivi zaljubljenik u sve te svetlucave, novogodišnje dekoracije, zvuk sitnih zvončića i Božićnih hitova Michaela Bublea. Za mene praznici počinju kad vidim prvog Deda Mraza na Coca-Colinoj reklami.
-Oduvek sam jelku kitila početkom decebra, a ostale dekoracije dođu sedam dana pred Novu godinu, ali jelka je nešto posebno i nije samo u službi dekoracije, već i zagrevanja atmosfere. Mada jelku kitim i nekoliko puta jer imam jednu malu nevaljalicu koja voli da se penje uz nju i grize lampice ! A voli i da gricne neki nakit koji uspe da obori.


-Sav taj šareniš, sjaj i predivna muzika podstiču erupciju inspiracije a ona rađa nove ideje i postove. Svemu tome doprinosi i prvi sneg koji me je još više bacio u praznično raspoloženje pa ceo dan pevam Shake up the Christmas i vicem Fala la la la la okolo. 








Jeste li i vi zakačili ovu prazničnu groznicu ?

6 коментара:

  1. Itekako :) Samo gledam slike jelki,novogodisnjih ukrasa,snijega,... Kod mene jos nije pao. Jedva cekam Novu godinu !

    P.S Blog ti je super :))))

    ОдговориИзбриши
  2. Hej, Sofija, svidja mi se tvoj blog, htela sam samo da te pitam kako pravis te slike (sl. 1)?
    :)

    ОдговориИзбриши
  3. http://becoolbepositivebeyou.blogspot.com/
    Mnogo mi se svidja post,inspirativan je i ideje same naviru :)
    Jako bi nam znacilo da posetite nas blog :) Unapred hvala

    ОдговориИзбриши
  4. Blog je divan :-) ocekujem jos ovakvih postova.. uskoro :-*

    ОдговориИзбриши