понедељак, 4. новембар 2013.

Disney raspoloženje ! Extreme intimo i Metalac kolekcije !


-Postoje neke neprolazne stvari. Bilo da se radi o filmu, muzici, klasičnom komadu odeće ili najvećoj dečijoj kompaniji na svetu - Disney-ju !
Inspiracija za ovaj post me je pogodila po sred face! Listajući novembarski broj Grazie naletela sam na reklamu za novu kolekciju Extreme intimo pidžama sa Minne Mouse ! Odjednom je iz glave iskočila ideja za post, iz fioke šarene sveščice, kesa i Mickey uši ! Pokrenulo mi se Disney raspoloženje!



-Odmah sam otišla na sajt Extreme Intimo da bacim pogled na novu kolekciju za jesen 2013-te i ostala sam bez teksta ! Draga Minnie na lila pidžamama a još  tufne i mašnice svuda! 




-Tu su se nekako stvorile i neke novine o bebama sa čije su me naslovice minirali Mickey i Minnie na metalčevom limenom posuđu iz kolekcije Mini-m! You gotta be kidding me !


-Za kraj ću da vas podsetim da ipak imam sedamnaest, a ne sedam godina, no kao što sam rekla na početku, neke stvari su neprolazne, klasika i kada ih jednom zavoliš, to j to, voliš ih zauvek ! 
Go Minnie Go !
-Šta mislite o ovim "Minnističnim" komadima ? Šta mislite o Disney komadima ?


5 коментара:

  1. Hahaha odlicno inace samnom je isti slucja.Disney♥

    ОдговориИзбриши
  2. Aaaaa, koliko su preslatke stvarcice! :)
    Minnie mi je ubedljivo najomiljenija od svih Disney likova. Ova pidzama je neopisivo slatka, zelim je. ^___^
    Ma nema veze sto imas sedamnaest, uzivaj dok jos mozes, sto kazu moje drugarice. :D

    ОдговориИзбриши
  3. Awwwww.So cute!
    Poseti moj blog: http://mojsvet2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Hey, I have nominated you to take part in the Liebster Award, it's a little Q and A to help share new blogs with under 200 followers.
    Visit my blog to find the questions and a little more about the Liebster Award!
    Looking forward to seeing your answers :)

    http://tiarawannabe.blogspot.com/2013/11/liebster-award.html

    ОдговориИзбриши