уторак, 25. јун 2013.

Uradi sam : Obeleživač za knjigu - Bookmark


- Rekla bih da imam gomilu obeleživača za knjige, a opet vrtim dva u krug. Neke sam dobila na poklon, poput onih finih, metalnih sa privescima.Neke sam kupila u manastiru, dobila na prezentacijama ili isekla iz knjiga. Sve u svemu imam ih dosta. Ali malo kreativnosti nije na odmet. Da počnemo!

Sve što vam je potrebno je:
 -lepak za drvo (tutkalo, drvofiks)
-šarene salvete
-lepljivi, tanki papirići
-washi traka (možete koristiti kolaž papir ili krep traku u boji)
-olovka (ja sam koristila gel, pink flourescentnu olovku )
-karton
-lenjir, četkica (ili sunđer za lepak), makaze sa specijalnim sečivom (po izboru), obične makaze, konac u boji, dugmići


-Prvo od kartona isecite obeleživač, moj je debljine regularne, obične fascikle.


-Odaberite salvete sa zanimljivim dizajnom, isecite ga i salvetu odvojite do najtanjeg sloja.


-Premažite karton lepkom za drvo, a potom nalepite najtanji sloj salvete sa šarom. Kada se osuši na centar nalepite lepljivi papirić sa tekstom po želji ( iako je lepljiv ja sam ga premazala lepkom jer spada), u mom slučaju - Kupoholičarka, pošto je ovo poklon za mamu. Dodajte i malo washi trake da sve bude još slađe i potpunije.
-Potom makazama sa specijalnim sečivom ( oblak. cik- cak i sl.) isecite vrh obeleživača. Bušačom za papir u gornjem uglu probušite rupicu. Kroz nju provucite konac na koji ste prethodno zakačili dugmiće ( možete iskačiti i priveske)
  To je to! Imate svoj lepi bookmark!


Нема коментара:

Постави коментар