петак, 10. мај 2013.

Sitnice !


-Ja umem da se radujem malim stvarima. Obožavam sveske, notese, blokčiće, markere, sav tzv. školski pribor ( to izuzima šestare, lenjire i sl. jer ja i matiš ne idemo zajedno), kao i male kutije bilo limene ili kartonske, sveće, pogotovu mirišljave, male saksije,ramove, lepe šolje,ukrasne,washi trake i slično. Tako sam odlučila da ceo post a i Pinterest tablu (pogledaj OVDE) posvetim upravo ovim sitnicama!

































-Želim svaku od ovih šoljica! Maleni kapkejk je prelep detalj koji je učinio ovu jednostavnu šolju mnogo lepšom! A kako volim pastelne boje i često ih pominjem u svojim postovima, šolja sa zekom i ove naslagane šoljice su divne i baš za mene. No, moj favorit je mačka! Podseća me na moju Macanu ( da tako mi se zove mačka!)
























Ovaj dnevnik sam zatekla u Accessorize-u u Novom Sadu letos i sad mi je krivo što ga nisam kupila!

Nije mi jasno kako nisam primetila stikere, markice i pečate onda, stvarno mi nije jasno!

-Moja ljubav prema lepim sveskama,notesima, agendama, blokčićima, pogotovu lepljivim, je prerasla u kolekcionarstvo. Imam dosta neiskorišćenih sveski ali ipak ih idalje kupujem. Za školu koristim obične, ali sebi za dušu kupujem lepe, sa zanimljivim koricama, printom i sl. Prve dve sveske su iz Accessorize-a, tačnije sa oficijalnog, britanskog sajta. Kod nas u Accessorize radnjama nema puno školskog pribora, a sve se brzo rasproda tako da nisam uspela da pronadjem nijednu od ovih, nadam se da ću uspeti sledeći put. Ostale svesčice su sa neta, uglavnom Pinteresta, mogu samo da gledam i da želim.






-Nigde kod nas nisam uspela da pronađem washi trake.Čitala sam na nekim blogovima da ih ima po radnjama, ali u malim količinama i da se odmah rasprodaju. U poslednje vreme sam se aktivirala da dođem do njih, nadam se da ću uspeti. Washi je ukrasna, lepljiva traka koja se koristi za dekoraciju sveski, ramova, koverata i sl. Čula sam da u kineskim radnjama ima selotejp sa ukrasima ali da mora dobro da se potraži. Tako da moram da se bacim na obilaženje Kineza! :D




-Limene, dekorativne kutijice možete da iskoristite na hiljadu načina: za čaj,olovke ili četkice,kao na slici, kolače, nakit, spajalice i sl. Hvala Bogu u kineskim radnjama,i uglavnom svim galerijama, i prodavnicama sa sitnicama imaju da se kupe, veoma su lepe, uglavnom sa retro motivima, barem u kineskim radnjama kod mene. Dopadaju mi se i knjiga-kutije tj. kartonske kutije koje izgledaju kao knjige, a unutra možete da natrpate šta god vam padne na pamet!






-I poslednje, ali ne manje bitne, minijaturne saksije. Moja mama obožava kaktuse pa je to valjda prešlo i na mene. Planiram da napravim jednu saksiju sa dekupaž tehnikom ali i ove u jarkim bojama su mi lepe, pa možda obojim par sa flourescentim ili neonskim sprejom!


-Nadam se da ste uživali u čitanju ovog posta kao što sam ja u pisanju! Radujte se sitnicama!

Sophie




3 коментара:

  1. Jaooooo! Znači, sajt ti je super! ima puuuno saveta koji mi se sviđaju! I ja obožavam one male spomenare i notese ;) Imam ih oko 5O, ali samo 5 su ispunjeni xd

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ista stvar kod mene, samo ih gomilam, nista ne pisem! Yatrebace jednog dana... :D

      Избриши
    2. Sofija, ista stvar i kod mene! :-)
      Samo vidim neki blokcic sa zanimljivim dezenom, i odmah ga uzimam. :-)

      Избриши