уторак, 14. мај 2013.

Nakit, nakit i nakit !





 -Pored bloga, dizajna i crtanja, vožnje bicikla , lepe fotografije i mnogih drugih stvari uostalom, moj hobi je i pravljenje nakita. Ne znam kako sam došla na ideju da počnem, ali jesam. U početku su to bile narukvice od perlica nanizanih na običan konac i privesci od testa, kasnije sam se poboljšala i idalje radim na tome. A volim i da kupcu nakit spakujem u ručno rađene kesice i kutijice ! Svoj nakit sam sortirala u kolekciju koja je sasvim slučajno nazvana Bad to the Bow !

 -Primetila sam da kako dođe zima manje radim na nakitu, ali kako sunce grane valjda dobijem inspiraciju! Zato sam fotografisala nekoliko svojih radova! (Ukoliko želite da kupite neki od komada nakita kontaktirajte me na : sophiamircetic96@gmail.com ili putem facebook stranice OVDE ) Pratite blog, biće još postova sa nakitom !



- Ovo je zasigurno jedan od omiljenih i najdražih komada nakita koji sam napravila. Obožavam ovu oglicu, a pogotovu kombinaciju crne, bele i crvene.



- Koliko je samo truda uloženo u ovaj par minđuša. Kako je ogrlica najdraži komad ovo je siguno onaj na koji sam potrošila najviše vremena, ali nije me briga jer sam zadovoljna rezultatom !


-Minđuše su morale da dobiju i set narukvica, da upotpune priču! Prvo su nastale minđušice a potom narukvice, no nekako mi lepo idu zajedno pa sam odlučila da ih prodam u setu!


-I konačno sam stigla do minđuša sa početka posta! Moram da priznam da već dugo pokušavam da napravim par sa peruškama. Tata mi se bavi pravljenjem ( iz hobija) mušica za pecanje i mušičarenjem, pa ima tonu peruški od raznih ptica, koje ja već odavno želim da ukradem, ali bio je velikodušan i dao mi par!




Sophie <3




Нема коментара:

Постави коментар