петак, 14. март 2014.

Prolećna žurka



-Da li često čujete termin zimska žurka? Ne, ne baš, zar ne ? Ali zato letnja, summer party. Pa naravno. U to sam sigurna. Leto nije ni na pomolu, ali zato proleće širi ručice i sprema se da me zagli i privije uz sebe. Dajte mi sunce, WiFi, limunadu i knjigu, i pustite me da se sunčam kao gušter. U danima kada me ne uhvati ovo sebično i hedonističko raspoloženje, pada mi na pamet organizacija dobre prolećne žurke, a kao ne prijavljeni radnik na Pinterestu dosta istražujem na tu temu, jer su žurke bitne. Prisvojila sam izreku: "Little party never killed nobody!" Organizacija je počela da mi ide od ruke. Pogotovu organizacija pretrpane torbe brata studenta i organizacija žurki i iznenađenja. Pa pre nego što dignemo čašu i nazdravimo proleću, hajde da prečešljamo neke ideje za prolećnu žurku!


1. Ako je vreme lepo, neka žurka bude napolju. Postavite jedan sto za hranu, jedan manji za piće i naravno jedan za koji će gosti moći da sednu. Ako niste pobornik formalizma, i više volite opuštenu atmosferu prostrite lagani prekrivač na travu, dodajte dosta jastuka i žurku pretvotite u prolećni piknik.Iznesite stolice, poređajte svuda po dvorištu. možete izneti i rekete za badminton kao malu sprotsku rekreaciju između ili pre obroka. Donesite balone, puno šarenih balona, priroda se budi i neka unesu malo boje, kako cveće još nije procvetalo.

2.Posluženje je nekad od primarnog značaja. Pogotovu kod dnevnih i opuštenih žurki. To se nekako podrazumeva. Ne smete ostaviti goste praznog stomaka , dati im nešto da zaliju i odvrnuti muziku. Ne, ne. Ako pravite žurku, neka posuženje bude na stolu, a ako ste se odlučili za piknik, onda sve delicije spakujte u veliku pletenu korpu ili neku torbu.

-Zima je prošla i odnela tešku hranu. Pijace i marketi se polako pune svežim voćem i povrćem, iskoristite tu prednost i napunite sto slasnim poslasticama. Jagode u čokoladi su neizostavne i svi znamo kako se slažu uz šampanjac. ( moj post o tome OVDE ). Napravite mini pite, koje mogu da budu i na štapiću (OVDE).Pored džema, dodajte i komadiće svežeg voća. Budite sigurni da će biti hit. Kada smo već kod štapića, ne zaboravite na ražnjiće, ali ne one sa roštilja. Naređajte komadiće voća, i takve ražnjiće stavite u veliku posudu punu leda.Možete ih seći modlicama za kolače različitog oblika A čak i kada se led otopi, voće će zadržati svežinu. Iako neće ni stići da se otopi jer voćni ražnjići se prvi sliste.



Prelazimo na slane delicije i zanimacije, ali ostajemo pri fokusu na svežoj hrani. Isecite hrskavi baget i stavite u korpu. Iseckajte i nešto od mesnog asortimana i dodajte dve-tri vrste sira. Sveža salata je obavezni deo slagalice savršenog mini sendviča.Tako će vaši gosti moći sami da sastave svoj mini zalogaj. Postarajte se da se sendvičići prvo pojedu, da ne bi došlo do kvarenja neke od mesnate i mlečne hrane na suncu. Obarite špagete ili makarone, iseckajte povrće i začinite. Ostavite u frižideru , a potom poslužite hladnu pasta salatu. Sa mini kroasanima nikada ne možete da pogrešite. I u slatkoj, i u slanoj verziji.




-Piće obavezno rashladite. Izbor je na vama, osim kada su u pitanju šampanjac i limunada. To se ne zaboravlja ! Limunadu poslužite  uz šarene papirnate slamčice.


-Možda zvuči čudno, ali muzika ovoga puta nije bitna. Stavljamo akcenat na konverzaciju. Sada možete da podignete onu čašu sa početka posta, sada kada je sve spremno ! Happy Party !



8 коментара:

  1. Hej, Sofija, molim te uclani se na moj blog www.fashionadventurebytijana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19. март 2014. 17:57

    Sophie! Mozes li mi kazati gde da kupim washi trake. Pre nekoliko meseci je imao na nekom od tvojih postova komentar gde se kupuju u Beogradu, mozes li mi kazati gde. Jer nigde ne mogu da nadjem taj komentar. Molim te pomozi mi!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledaj u Modellina Kreativnom centru, a preporucujem ti da narucis sa Facebook stranice Srecno Dugmence - provereno <3

      Избриши
    2. Анониман20. март 2014. 13:50

      Hvala ti punoooooooooooooooooo! <3

      Избриши
  3. Hej Sofija, obozavam tvoj blog, redovno ga posecujem i uclanjena sam. Zaista se mogu pronaci divni postovi, super saveti itd. Bila bih ti beskarjno zahvalana kada bi se i ti uclanila na moj blog. Takodje, oragnizujem giveaway na blogu i dobrodosla si kao prijavljena. Zahvalicu ti se unapred jer verujem da ces da ispunis ove moje male zeljice. ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledacu tvoj blog, imam mali problem sa bloggerom oko ucitavanja slika sa belom pozadinom i pracenja drugih blogova. Ali svakako cu pogledati cim uzmognem. :D

      Избриши
  4. Evo i linka: http://ivanasdiary4.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман20. март 2014. 13:04

    Sophie ovaj blog od tebe krade ideje www.kreativneiideje.blogspot.com Ovo jee neka Sara!

    ОдговориИзбриши