петак, 7. март 2014.

Ljubav prema paradajzu i recept za tuna salatu


-Već sam vam se pohvalila kako sam nikakva u kuhinji. A sada bih da istaknem da sam se malo poboljšala. Naučila sam pravim kore za tortu i ledene kocke, slane mafine sa tonu susama (jer tako ih volim) i... to je to.
-Baby steps.
-Učim od tetke, mame i food blogerki. Kako domaćih, tako i prekokeanskih. Znate, učim teoriju pa se bacam na praksu. Mada kažu da u kuhinji teorije nema. Žnači mozak na Otavu, ruke u zanat. Praksa, vežba, brašno, Mirno, mesi, mesi, Mirno, razvuci, presavij, spremno da se peče, u rernu! 
-Možda malo preterujem.
-Sad da se uozbiljim i pređem na poentu. Kako pratim dosta food blogova, uhvatim po neki savet i ideju tu i tamo, čisto da ostanem motivisana da naučim da kuvam i mesim. Još uvek se držim jednostavnih stvari.

-Ko me poznaje zna da obožavam paradajz. Verujete, malo je reći obožavam. Jedem ga sa svim i svačim, svež i kao sok koji je neizostavan u kombinaciji sa tunom. U tom svom čeprkanju po razno raznim blogovima, shavtila sam da su nekad sama suština nekog jela začini. Zato sam malo "osvežila" tunu i dala joj potpuno novi i bogatiji ukus.

Recept za začinjenu tuna salatu



Potrebno je :

- tuna ( ja koristim tunu u konzervi, komad u salamuri, ako nađete svežu, još bolje)
- kašičica senfa
- kim
- origano
- susam (pre upotrebe ga možete propržiti)
- zelena salata

Priprema : 
-Izgnjavite komade tune viljuškom. Dodajte senf i dobro sjedinite. Pospite kimom i oruganom po ukusi i ponovo dobro promešajte. Ponovite isto sa susamom. Salatu služite hladnu na listovima zelene salate, ili salatu možete iscepkati na sitno i umešati u salatu.

-U tunu možete dodati i margarin i iscediti malko limuna, izmiksirati i tako napraviti paštetu. Salata je odlična uz sok od paradajza, slane krekere ili lanene pločice. Ako je hladna savršene leže na prepečeni tost. Bon appetit !




13 коментара:

  1. Recept sam prenela u word, probaću ga već koliko sutra. :D
    Obožavam leto između ostalog i zbog paradajza, to je bogovska povrćka. :)

    ОдговориИзбриши
  2. nema ništa lepše od osvežavajućeg paradajza leti :) malo bosiljka i neki sir i savršen mini obrok...

    ОдговориИзбриши
  3. Sasvim ti dobro ide :) Em ukusno, em jednostavno, em zdravo!

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман8. март 2014. 10:41

    Sophie poseti moj sajt www.elsinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман8. март 2014. 10:50

    Ne znam da li si pravila ovu pastetu, ako jesi, koliko treba margarina za jednu konzervu tunjevine? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam pravila, ali probaj da dodajes po malo dok ne dobijes onu strukturu kao kod klasicne pastete. Mislim da bi pola margarina bilo sasvim dovoljno.

      Избриши
  6. Super post, poseti moj blog: http://ivanasdiary4.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Sofija,blog ti je odlican!!!! Nastavi tako!!

    http://myworldanneforever.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Great post,i love it,vsit my http://becoolbepositivebeyou.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман20. март 2014. 12:40

    Sofija poseti moj sajt www.kreativneiideje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Nije problem da mi neko objasni šta je kim?

    ОдговориИзбриши