недеља, 7. јул 2013.

Moj radni prostor iz snova !



-Ovo bi bila baza mog idealnog radnog prostora. Naravno da bih ga začinila i personalizovala ali ovo je .kao što rekoh , baza, osnova, temelj,kako god hoćete da ga nazovete.

1. i 2. Za početak glavni deo bi činili radni sto i stolica. Iako mi je u sobi trenutno sve u tamnoj boji drveta u poslednje vreme mi se mnogo dopada beli nameštaj i uopšte beli detalji u sobi.

3. Što se tiče jastučića oni su tu što zbog dekoracije što zbog udobnosti jer je nekad potrebno više sati sedenja za računarom da bi neki post ispao baš onakav kakav želim.

4.Bela i tabla za inspiraciju. Imam obe, ali se ne nalaze gde bi trebalo. Ona za inspiraciju mi služi kao kolaž sa fotografijama, dobila sam je od najbolje drugarice i posebno mi je draga. Belu tablu nosam sa sobom i često je koristim da istaknem neku ideju jer nekad imam momente kada ne mogu sve da zapišem u planer, jednostavno mi treba svetleći znak sa strelicom da bi se setila neke ideje za potencijalni post.

5.Lampa. Jednostanvo je neophodna, pogotovu kada crtam. Dopada mi se ova jako pink, ali sam zadovoljna tenutnom koju imam, samo mi smeta što je ogromna!

6. Bez ovoga nikako. Ne mogu da zamislim radni prostor bez "carry on" potrebština, sitnica poput torbe u koju bih stavila planer ili svesku za blog, futrolu sa markerima i papirićima, neku dobru knjigu i telefon. Inače ove agenede sanjam, one su brenda Lillz Pulitzer, preslatke su! Šolja je neizsotavna, ne znam zašto ali cela moja porodica ima potrebu da pije vodu isključivo iz šolja, navika, a ja gajim posebnu ljubav prema onim sa kravicama (O.o)

7. I poslednje, nikako manje značajno. Kompjuter i dobar aparat! Ovo su dve osnovne stvari za blogovanje. Računar mi je u rukama mog brata , delimo desktop računar i on je zaslužan za "tehnički" deo, ja se brzo prilagođavam. Ovakav fotoaparat trenutno mogu samo da sanjam, ali nadam se da ću uspeti, kad tad, da investiram u bolju kameru.

-Ovo je bila moja ideja idealnog radnog prostora bar što se bloga tiče. Za pravljenje nakita, čestitki i ostale papenterije i "crafts" imam drugačiju ideju koja zauzima mnogo više od jednog kutka. No, to nekom drugom prilikom.
Kako izgleda vaš prostor iz snova? Podelite neke od vaših ideja




SOPHIE

Нема коментара:

Постави коментар