петак, 1. мај 2015.

Maturska groznica. Veliko finale!


-Pored sveg haosa koji sledi u završnom mesecu srednjoškolskog školovanja ima i ta jedna svetla tačka koja treba da obeleži veliko finale. Matursko veče! Nije da me hvata neka prevelika euforija oko iste ali kao svako žensko umem da se poradujem svemu što ima ikakve veze sa haljinama, cipelama, šminkom... Danas pažnju usmeravamo na šminku, frizuru i manikir, ono što podpada pod kategoriju "lepota". Inspiraciju tražite na crvenom tepihu (nimalo inovativno, ali najbolja izdanja su uistinu na "crvenom ćilimu") i poznatim damama. Ovde obratite pažnju, NE mislim na sve poznate ličnosti. Domaće pevačice koje izgledaju kao da su obrve crtale slikarskim ugljenim štapićem a ne olovkom za obrve ne dolaze u obzir. Preporučujem da se držite podalje i od Kylie Jenner i njenih lažnih/pravih usana (hoće li  polemika oko toga ikada prestati?). Po mom skromnom mišljenju Kendall ima mnoga bolja makeup i stilska izdanja. Makeup gurui na You Tube-u odlično skidaju šminku poznatih, pa se video tutorijalom možete izveštiti da sami sebe našminkate ukoliko ne želite stručnu pomoć profesionalne šminkereke.


-Pošto skinete pregršt fotografija same isprobajte nijanse, intenzitet šminke, naglasite oči, u drugom pokušaju usta i tek kada budete sigurne kakvu šminku želite, idite kod šminkerke sa jasnim zahtevom. To i tako! Nemam ništa protiv šminkerki ali često umeju da lepe isti šablon i da teraju po svom ubeđenju. Ubedite vi njih u to što želite, na njima je da veštim prstima vašu ideju sprovedu u delo. Naravno, ukoliko vam šminka koja vam se dopada na nekome ne stoji baš najbolje onda je uredu da šminkerka igra na svoju ruku.
-Ukoliko se sami šminkate verovatno će biti potrebno da pokupujete neke proizvode, a kako bi se detaljno upoznali sa tim šta se na našem tržištu nudi i kakav je kvalitet dostupnih proizvoda posetite najpoznatiji domaći sajt o kozmetici-Makeup and more/Šminka i ostalo . Zlatana odlično poznaje put posut senkama za oči, kremastim puderima i sjajnim lakovima za nokte. Slobodno izađite iz svoje zone komfora, ja sigurno hoću! U postu vam prilažem fotografije koje  meni služe kao inspiracija u procesu "još uvek tražim ono što hoću", a Pinterest i Tumblr vibriraju od novopostavljenih fotografija sa tagom #prom tako iskoristite prednost Internet ere i pronađite look koji vam se dopada. Vreme je da zablistamo!


OBAVEZNO pratite maturska sniženja koja počinju sredinom maja!
Na vreme zakažite termin za frizuru, manikir/pedikir i šminku.
Zaboravite na nokte-kandže. 
Proveren recept glasi: Umerena dužina + Jednobojni nokti, bez kristala i ukrasa koji zauzimaju ceo nokat = Dobar ukus.


16 коментара:

  1. odlican post! Apsolutno se slazem sa tobom u vezi noktiju. Jednostavno, mislim da sareni nokti i sarna haljina nikao nisu olicenje stila i nikako nisu dobra odula. Uclani se u moj blog, sa 15 citalaca ide giveway: http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Jelena. Sareni nokti nisu toliko diskutabilni pogotovu na maladjim devojkama, ali duzina i siljast oblik jesu. Meni je to licnu neukusno.

      Избриши
  2. Super si napisalal ovaj post. :) Meni nece jos 4 godine matura! x(
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sofija i meni se blizi matura ali za osnovnu skolu..Sta bi mi preporucila a da to ne bude haljina i stikle jer stikle ne volim a haljine volim ali svi ce njih pa bih zelela da odskacem..
    PS I ja sam za jednobojne nokte...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sto se tice stikli mislim da mala matura nikako nije za visoke potpetice. Baletanke, sandale sa kaiscicima ili rimljanke sui sasvim ok. Ako zelis da odskaces samo odaberi onu haljinu koja ti se najvise dopada, jer devojke koje zele da odskacu su uvek drugacije od ostalih tako da verujem da ce tvoj izbor svakako biti drugaciji.. :D

      Избриши
  4. Predobre ideje :) Jako mi se sviđaju makeupi. Nažalost trebam čekati još za maturalno veče. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Tea, budi strpljiva neces ni biti svesna kad ti stigne kraj srednje/osnovne skole. :)

      Избриши
  5. Odličan post, kao i uvek! Slažem se sa tobom u vezi noktiju. Ne znam šta znače sad one preduge 'kandže' sa cirkonima... :) ♥

    ↓ Giveaway + novi post ↓
    Fashionholic - yeahh

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post!Blizi mi se mala matura i definitivno sam i ja pomalo u frci!Odlicne slike si odabrala!
    Novi post na mom blogu --- http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post! Prelepo napisano i za nokte si sasvim u pravu ☺

    ОдговориИзбриши
  8. Sto se noktiju tice potpuno se slazem,jer se danasnje devojke takmice koja ce vece kandze imati,uzas. Slicice su takodje lepe i sminka mi se veoma svidja,jer ne volim napadno. Ja do moje maturske veceri ima da se nacekam,eh.. :3

    http://indigokutak.blogspot.com/ dobro bi mi dosao koji savet :)

    ОдговориИзбриши
  9. Prelepe ideje. <3 Imam jedno pitanje, ko je na toj slici, ispod Taylor Swift? Lici mi na jednu azijatsku pevacicu :) svakako, stvarno si odabrala originalne slike. :)

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala ;D Na slici ispod Taylor je Lauren Conrad. :)

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман4. мај 2015. 13:40

    Ja sam tek sledece godine maturant,ali ce mi svakako tvoji saveti pomoci:D

    ОдговориИзбриши