четвртак, 25. децембар 2014.

Christmas tree on the plate!


-Rado bih se zaposlila na  radno mesto koje podrazumeva kreiranje Pineterest tabli. Redovno bih osvežavala i uredno sortirala inspiraciju u virtualne kasete (složićete se da su Pinterest table mnogo zanimljivije od beskonačnih metalnih sivih fioka koje se viđaju po biroima, kancelarijama i arhivama). Od svega najviše volim da odvajam materijal za žurke. Šampanjac, konfeti, šljokice, salvete, baloni tanjiri i poslastice. Lista nema kraja. I tako sam na svom "radnom mestu" pronašla tutorijal u fotografijama za savijanje salveta u formi jelke. Neću da se pravim pametna i objašnjavam vam kako, kad mogu da vam dam link originala odakle sam i ja učila (ne kažem naučila već učila, jer nekako imam utisak da bi moglo mnogo bolje ali ne osuđujte me što mi pravilni geometrijski oblici ne idu od ruke, na kraju krajeva prirodna jelka je nesavršena :D). Uz to vam prilažem i  svoju ideju za postavku i dekoraciju stola i posluženja. Koristite stvari koje već imate kod kuće. npr. šećerna srculenca za ukrašavanje kolača iskoristite za konfete. Novogodišnji nakiti koji se ove godine nisu našli na jelci mogu poslužiti za aranžman na stolu. Sveće su imperativ! Ne zaboravite sitne kolače i piće.


3 коментара: