уторак, 5. август 2014.

Breakfast in bed!


-Iako je napolju rana jesen, zvanično je leto. Nešto me svakodnevno mami da maksimalno razmazim sebe. Da li je to iznenadni pljusak ili je ipak iznenadno letnje sunce? Škola koja je sve bliža ili sam to prosto ja? Ne znam. Uostalom nije ni bitno, vratimo se onom konceptu razmaženosti. Doručak u krevetu, na krevetu tačnije.Omiljena šolja, unutra kapućino ili instant sa mlekom, odgovarajuća slamčica naravno, jabuka na kriške sa omiljenog belog tanjira sa zelenim ljiljanom, ovsena kaša sa malinom u okrugloj zelenoj činijici. Jutra u krevetu su za laganiju hranu. Primetićete onu koju lako možete da prospete po tom istom krevetu ali neću da kvarim utisak. Sve poređam po poslužavniku, pored kog naslažem dva, tri magazina, privučem knjigu i telefon ili laptop i Voila! Obrenem dva tri lista, brzi ček na Instagram ili Blogger, srk i gric pa opet u krug. Onda gadžete ostavim po strani, i pročitam par strana odabrane knjige. Ako u međuvremenu sine neka ideja onda moram da skoknem po olovku i papirče jer što god zapišem na telefon to pročitam posle dva meseca kad uđem u Memo aplikaciju. O.o Papir, olovka što masno piše i Stabilo pink tanki flomaster su moj fah.


- A nekad. Nekad brat odluči da vam iznenada posluži King uz kafu sa mlekom. Manje zdrava i lagana verzija, ali koga je briga. Slatko, da se po njemu dan poznaje! 


P.S Knjige koje su posebno sladile moja jutra su Ledi Rivers od omiljene mi Filipe Gregori i Slika Dorijana Greja od Oskara Vajlda. Preporučujem. A ako niste knjiški tip, avgustovski brojevi magazina na našem tržištu su uvek fenomenalni. Šareno i inspirisano plažom, začinjeno laganim temama.

3 коментара: