среда, 28. мај 2014.

Kate Spade NY!



-Pre nego što se upustite u aferu sa Kate Spade moram da vas upozorim da je ne shavatate previše ozbiljno, jer ako uskoro ne putujete ili nemate rođaka u inostranstvu, verovatno nećete stupiti u ozbiljniju vezu ni sa čim sa potpisom Kate Spade NY i poznatim pik logom , jer kod nas ovaj brend nije dostupan. Ipak, to nas ne sprečava da zajedno zavirimo na Pinterest ili oficijalni sajt brenda, i izgubimo se u carstvu američke kreatorke zar ne ?

-Zlatna u kombinaciji sa svim mogućim bojama, satovi za savršeni poslovni look ali u stajliš fazonu  ala ozbiljna sam a opet ne! Pruge, tufne, leopard print, neon i šljokice. 



-Šta se dobije kada se ukrste Kate Spade i Keds? Savršene letnje patike za stajliš vožnju biciklom i turu po gradu sa stopom za kapućino. Ili dva!



-Nastavljamo dalje u vedrom i šarenom duhu ka sekciji sa torbama. Ohh la la! Lakovana, sa printom sočnih limuna, u obliku limuna, ili clutch u obliku knjige? Kako se odlučiti za samo jednu? Kate Spade nudi torbu za svaku priliku. One u formi kutije su savršene za posao ili fakultet ili školu, druge, neobičnije i sa šaljivim porukama da razbiju basic kombinaciju ili upotpune večernji look a ostale dovoljno nude dovoljno prostora u pastelnim ili ludim bojama sa upečatljivim printom za sve dnevne potrebštine.
-Istom, sada već utabanom stazom idemo ka sekciji sa drugim aksesoarima. Tu ćete sigurno pronaći savršeni par naočara. Ja sam svoj, za ovu sezonu, pronašla!





-Opšte pravilo je da se najslađe ostavlja za kraj, pa tako i papirna galanterija i kancelarijske potrebštine dođoše na kraj posta. Kartice da zapišete porukicu zahvalnosti i čestitate rođendan, koverte sa zlatnim tufnama i odgovarajuća tufnasta agenda, olovke i shopping liste (i duge i kraće!), termosi i šolje...




10 коментара:

  1. Анониман28. мај 2014. 20:10

    Jel to ima u Austriji/Beču?! *-*
    Luda sam za tufnama i ostalim sarama *.*

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28. мај 2014. 21:34

    Sad sam zarazena. Prelepo je!

    ОдговориИзбриши
  3. sjjano! stvari su prelepe
    molim te poseti blog natalijinkutak.blogspot.com i reci mi sta mislis o njemu!

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман29. мај 2014. 11:53

    Kako si stavila ovo FOLLOW ME?

    ОдговориИзбриши
  5. Hocu tu torbicu-knjigu! I need it in my lifeeeeeee!

    ОдговориИзбриши
  6. Mozes li da kazes de si kupila ove sveske "the long list" prelepe su i vise nego potrebne..
    Neverovatna si sa tvojim idejamaa *___*

    ОдговориИзбриши
  7. Jedino fotografije sa mojim logom su moje, tako nijedna u ovom postu nije. Sveske su Kate Spade, znaci ko nas nema. Jedino da porucis preko Amzona. :-)

    ОдговориИзбриши