понедељак, 5. август 2013.

Učešće u igri blogovi se igraju, moji odgovori na pitanja.


-Juče sam bila prilično zauzeta i nisam bila na internetu, ali me je ovoga jutra dočekala lepa vest jer me je blogerka Tatajana (njen blog OVDE) tagovala da učestvujem u blogerskoj igri.

-Poenta igre je da tagujete 11 blogera (koji imaju manje od 200 pratilaca) koji će odgovoriti na na vaša pitanja. Tagovani blogeri će izabrati svojih 11 koji će odgovoriti na njihova pitanja. Cela igra ima za cilj bolje upoznavanje ljudi koje pratite i čitate, kao i promociju blogova koji imaju manji broj pratilaca od 200, a zaslužuju daleko više! Bilo je teško pronaći one koji imaju ispod 200 pratioca jer čitam dosta blogova, malo sam prekoracila tih 200, no pogledajte listu dole.

Evo pitanja koje sam ja dobila i odgovora na njih :

1. Da li ste nekada, gledajući film ili čitajući knjigu, navijali za negativni lik, i ako jeste, ko je on bio?

-Prilično sam sigurna da jesam, ali mi ništa ne pada na pamet. Izgleda da sam ipak za dobre likove. :)

2. Da li možete da volite onog ko ne voli Vas ?

-Da.

3. Koje Vam je najdraže drvo ili cvet i zašto ?

-Omiljeno drvo mi je leska. Imala sam jednu ispred kuće, koja je nažalost posečena, ali budi lepe uspomene i čuva sate igranja ispod nje. Što se cveta tiče to bi bila ruža, ali ne crvena, već bela. Voim ruže zbog "Alise u zemlji čuda",jedne od omiljenih knjiga.

4. Zbog čega se kajete ?

-Ima dosta sitnih stvari zbog kojih se kajem, ali ono zbog čega se uvek pokajem je gruba reč upćena bratu ili nekom članu porodice, kojeg mnogo volim , a pritom  nisam mislila ništa od onoga što sam rekla.

5. Čega se najviše plašite ?

-Smrti nekog od članova porodice ili mojih mački.

6. Šta je za Vas čast ?

-Mislim da nemam dovoljno godina da dublje preispitam ovo pitanje, ali trenutno, to je ponašanje u skladu sa moralnim vrednostima i obzir prema drugima.

7. Da li umete da prepoznate trenutak u kom popuštate pod pritiskom većine i da li sebi zamerate kada činite to ?

-Da i da.  Ovakav slučaj je svakodnevnica u školama.

8. Volite li svoje lice ?

-Znam da zvuči narcisoidno ali da, stvarno volim svoje lice! Dopada mi se što nemam problema, bar dosada, sa aknama .

9. Da li imate nešto što Vam je draže od porodice ?

-Ne.

10. Da li se smatrate voljenom osobom onoliko koliko Vam je potrebno ?

-Najmlađe dete u porodici je uvek voljeno. Šalim se, nisam razmažena ali se smatram dovoljno voljenom osobom,

11. Da li  Vas intimno pogađa takmičarski duh ljudi oko Vas, kako u blogosferi, tako i inače ?

-Ne. Vaspitavana sam tako da gledam sebe i ulažem u sebe. U školi brinem isključivo o svom uspehu i ocenama a što se bloga tiče jednostavno pišem o onome što volim, bez obzira na to da li će taj sadržaj zainteresovati više ili manje ljudi.
 
-Moj izbor blogera za sledeći krug:


Pitanja:

1. Imate li neku vrstu hrane ili poslastice koja je čudnih sastojaka i koju samo vi volite i niko drugi oko vas.

2. Da li ste plakali uz TV i ako jeste kada?

3.Koji je najveći nestašluk koji ste uradili kada ste bili mali?

4. Imate li skriveni talenat ili hobi za koji niko ne zna?

5.Da li ste nekada bili toliko zaluđeni nekom serijom da ste odgledali više od pet epizoda zaredom? I koja serija je u pitanju?

6.Da li ste nekada, nekome rekli u lice sve što mislite o njemu?

7. Da li vas grize savest pošto ste ogovarali nekog?

8. Šta vam budi najdraže uspomene?

9. Koji vam je omiljeni sladoled?

10.Volite li baš sve svoje rođake?

11. Jeste li nekada pomislili da učinite neko kriminalno delo?

-Nadam se da će  tagovani ljudi odgovoriti na pitanja i svakako proverite njihove blogove, vredi!

Нема коментара:

Постави коментар