недеља, 31. март 2013.

Kniga i film : Hobit - Neočekivano putovanje




-Malo je reći da sam oduševljena filmskim ostvarenjem Pitera Džeksona, pritom mislim i na Hobita i na celokupnu trilogiju Gospodara prstenova. Odavno sam želela da pročitam Tolkinovog Hobita, ali kada sam pte nekoliko godina to i pokušala, moram da priznam da se nisam zaiteresovala za knjigu. Novi film me je naterao da uzmem knjigu u ruke! Fenomenalna je! Ako ste ljubitelji Epske fantastike, preporučujem je. Meni je bila zanimljivija i od filma. :D 



-Za one koji nisu pogledali film ili čuli za knjigu, evo kratkog opisa sa poleđine knjige: ( Trudiću se da vam ne pokvarim buduće čitanje knjige i gledanje filma )

"Ovo je priča o tome kako je jedan Bagins doživeo pravu avanturu i kako je, sve u svemu, činio i govorio stvari za njega prilično neočekivane...

Bilbo Bagins je hobit koji uživa u svom ugodnom, mirnom životu i retko putuje dalje od ostave u svojoj hobitskoj rupi u zavičaju. Ali njegovo spokojstvo biva narušeno kada se jednog dana čarobnjak Gandalf, u društvu trinaest patuljaka, zaustavi kod njegovog praga i primora ga na putovanje " tamo i natrag". Skovali su plan da na prepad otmu blago Šmaugu Veličanstvenom, velikom i veoma opasnom zmanju...

Roman Hobit, uvod u Gospodara prstenova, od svog prvog izdanja 1937. do danas je prodat u milionima primeraka i ustoličio se kao jedan od najomiljenijih i najuticajnijih knjiga dvadesetog veka. "

-Knjiga je prožeta fenomenalnim opisima predela koji će, ljubitelji Gospodara prstenova sigurno prepoznati, počevši od hobitskog zavičaja preko Mrke šume do Maglenih planina. Kroz ovu knjigu sam mnogo bolje upoznala malog Bilba Baginsa, kojeg nemamo prilike da sagledamo u Gospodaru, osim kao Frodovog strica sa početka filma. U knjizi je mnogo detaljnije opisan prvi susret Bilba sa ogavnim stvorenjem Golumom i njihove " zagonetke u tami". Sve u svemu knjiga  mi se dopada mnogo više nego film. Preporučujem da je pročitate, Tolkin je po hiljaditi put dokazao da je pravi majstor! 

Sophie


Нема коментара:

Постави коментар