уторак, 3. јул 2012.

Najbolje knjige za letnje opustanje

Najbolje knjige za letnje opustanje

-Jedan od načina koji sigurno,provereno opušta je čitanje.Bilo da ste ljubitelj ozbiljne literature ili pak modnih magazina.Ja sam našla sredinu i izabrala nekoliko knjiga koje su se meni dopale i nadam se da će i vama:

1.Sofi Kinsela-Mini Kupoholičarka860.00din -Laguna  

2.Klajv Kasler-Pronađena Atlantida - 860.00din - Laguna

3.DŽeni Kolgan-Vidimo se u kapkejk kafeu -940.00din - Laguna

4.Trejsi Ševalije-Devičanski plavo -690.00din - Laguna 

5.Sara Šepard-Slatke male lažljivice -599.00 din - Alnari

 -Ove knjige možete kupiti u Laguna i Alnari radnjama (i u svim većim knjižarama) ili poručiti direktno sa sajtova (kliknite na ime izdavača posle naslova i cene svake knjige)

1.Ukoliko volite,kao ja,Beki Blumvud i njene opsesivne kupovine (zašto li mi zvuči poznato?) ova knjiga  je za vas.Ovoga puta dobija pojačanje za šoping-Mimi,svoju ćerku,koja i nije ljupka koliko i njeno ime.

2.Volite istoriju?avanture?Indijanu Džonsa?Klajv Kasler i njegov lik Dirik Pit su za vas.Pročitala sam "Blago" a sad sam kupila i ovu.

3.Slatkiši,slatkiši,slatkiši(kao da piše moj tata,al šta će te),još kapkejk,yummy,u knjizi imate čak i recepte za ove fenomenalne specijalitete,uživaće te,ovo je sa razlogom jedna od najprodavanijih knjiga u Laguni.

4.Nisam htela da je kupim al me mama ubedila,rekla mi je da je od Trejsi Ševalije čitala "Devojku sa bisernom minđušom" i da se oduševila,šta da kažem:"Mama je bila upravu".

5.Da li gledate seriju "Pretty Little Liars?,ako ne obavezno počnite.Serija je rađena po uzoru na ovu knjigu Sare Šepard,tinedjž ali misteriozno i mnoggooo zarazno,gledala sam po pet epizoda na dan,da nadoknadim izgubljene epizode,sad sam se malo smirila,ne mogu ljudi tako brzo da snimaju i izbacuju epizode.Ali obavezno pročitajte knjige,bude bolji osećaj!





Obavezno se bacite na čitanje...

Sofija

Нема коментара:

Постави коментар